Datasmurf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 *squeeeeeeeel* Gleder meg! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Han har planer om å ta serien tilbake til det den en gang var: en blanding av strategi og hissig action. Kunne han ikke bare holde kjeft, slike utsagn kommer bare tilbake å biter dem i baken. Generals var et RTS, enten tar du C&C tilbake til det. Eller så lager du noe med hissag action, tør jeg nevne renegades. Nei, det er ikke noe noe midtpunkt her, enten lager han et bra spill, eller så lager han noe dårlig. Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jess! Endeligt eit nytt Generals! Elska eineren, gleda meg som ein onge her! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Åhh herregud hvor jeg gleder meg! Generals er tidenes beste strategi spill i mine øyner! Fikk lyst å spille det nå... For ikke å snakke om frostbite 2 engine Fuck yeah! Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan bli bra dette. C&C:G var en av de beste C&C spillene, imo. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er rart hvor fort folk glemmer De eneste gode spillene Westwood lagde var vel Dune II, Command & Conquer, og til nød Red Alert. Har jo ikke sett mye av Generals 2 enda, men det lille vi ser er jo bedre enn noe vi har sett ifra C&C serien siden... tja... originalen. C&C Generals 1 var morro, men temmelig buggy, og grafikken så som så... detaljerikheten i Generals 2 ser enorm ut. Enorm nok til at man fint kan zoome ned til første person og spille slik... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Red Alert 2 vil jeg si var ganske bra. Etter det har det falt i kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jon Van Caneghem! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan bli bra dette. C&C:G var en av de beste C&C spillene, imo. Jeg er enig. Har kost meg med flere av C&C-spillene. Aller mest med RA2 og Yuri's Revenge. Generals likte jeg også godt, med en interessant enspiller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Etter RA2:YR mista eg interessa for serien. Generals var for så vidt eit bra spel, men det vart litt for forskjellig frå RA2. Vidareutviklinga av RA-serien vart heller aldri det heilt store. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser svært lovende ut! Cant wait =D Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Generals i Frostbite 2 engine? Høres for godt ut til å fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Med tanke på at viedeoen viser en tidlig alpha kan du vel egentlig ikke si at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Generals+zero hour var et konge spill. men det er og et jeg forbinder mest med "game mismatch error" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå