Odesseiron Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Et samarbeid mellom Heroes of Might & Magic-skaperen og Bioware Victory. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Vel, det er ikke Westwood Endret 11. desember 2011 av MultiForce 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Ingen Westwood, ingen C&C Endret 11. desember 2011 av Twinflower Lenke til kommentar
igxx Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette ser jo svært låvende ut gleder meg virkelig til å følge dette spillet <3 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ingen Westwood = ingen Frank Klepacki Ingen Frank Klepacki = ingen bra musikk. Hell March FTW. Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har lyst til å juble, men tør ikke. Blir så inn i granskauen lett irritert over barnevennlige unit designs, sån som på RA3 der alle unitsene og bygningene har runde kanter og ser oppblåst ut. Nå var ikke dette like volsomt da. Krysser fingrene og håper de går nesten slavisk etter eneren Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Ingen Westwood = ingen Frank Klepacki Ingen Frank Klepacki = ingen bra musikk. Hell March FTW. Frank Klepacki lager fortsatt spillmusikk, også for EA. Han bidro blant annet med tre sanger til Red Alert 3. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Klar over det, han er med Westwood veteraner som stiftet Petroglyph Games. Han laget de 3 ikoniske sangene til RA3, men jeg tror det var der samarbeidet hans med EA avsluttet. Anbefaler også Awakening of Aggression som er hans siste album. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Håper det blir bra! Generals med Zero Hour exp pack var jo awesome! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Verda var kanskje litt mindre trøytte av near-future modern warfare-settinga då det opprinnelege Generals kom, enn kva vi er no? Har òg lite til overs for den nye greia med å bruke utviklarnamn til rein marknadsføring. 1 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vel,det SER jo bra ut,men det betyr ikke at det faktisk er det.Det er mye som må være på plass dersom dette skal bli bra.Basebygging må gå an,balanse mellom fraksjoner,passe store kart osv. La oss håpe de ikke ødelegger enda et C&C spill.Dette er på mange måter den aller siste sjangsen serien får av meg,etter alle tabbene siste årene. 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette blir spennende Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har lyst til å glede meg, men er skeptisk. BioWare var engang konger på haugen når det gjaldt rollespill, men den tiden er over for min del. Og siden når har de laget bra strategispill? Det blir som å anbefale en bok fordi den er skrevet av Arnold Schwarzenegger. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har lyst til å glede meg, men er skeptisk. BioWare var engang konger på haugen når det gjaldt rollespill, men den tiden er over for min del. Og siden når har de laget bra strategispill? Det blir som å anbefale en bok fordi den er skrevet av Arnold Schwarzenegger. Det er ikke den samme Bioware engang. Dette er Bioware Victory som er fra Los Angeles. Den ekte Bioware er fra Canada. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vet det, men det var ikke poenget. Å skryte av at de har BioWare med på laget er meningsløst når det er en helt annen sjanger. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Endret 11. desember 2011 av Agrophel 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ingen Westwood, ingen C&C Har westwood imponert med retningen serien har tatt i det siste? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 nå har vel ikke westwood eksistert siden Generals! liker lite at de slenger på bioware merket, men har et ørlite håp at dette er bedre enn den andre C&C søpla ea har sluppet de siste årene. håper også at generals 2 enhetene holder seg på samme nivå som i g1, dvs litt mer virkelighetstro enn resten av C&C serien Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nice dette gleder jeg meg til stort >D C&C Er best med strategi. Og kommer helt sikkert til og gjere det stort! Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne ser jeg fram til, CnC:Generals var mitt første møte med RTS så håper virkelig spillet lever opp til forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå