Jikla Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gamezone skulle sende I dag men har ikkje fått noko mail og på ordren står det att det er inne :c Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Samme. Ellie Edition for 299,- Haha, herlig, samme på meg! Thank you NESPILL sier jeg bare. Endret 10. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Da har Elkjøp sendt spillet Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja da er det bare opp til posten hos meg også, elkjøp har sendt spillet. Håper på i morgen, noe som burde være mulig, men tipper på onsdag eller i verste fall torsdag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gamezone skulle sende I dag men har ikkje fått noko mail og på ordren står det att det er inne :c Av min opplevelse på Gamezone så har ting på "Min side" ikke blitt oppdatert før neste dag. Når jeg fikk ME3 fra dem så hadde ikke spillet blitt sendt ut ifølge de sidene. Så i dont know. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mail fra Elkjøp! Pakken er sendt ooo oweeeeeeee Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gamezone skulle sende I dag men har ikkje fått noko mail og på ordren står det att det er inne :c Samme her.. Det står at det er bekreftet levering i dag Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ordren min hos Gamezone står som ''Plukkliste'', så da blir det vel forhåpentligvis sendt i morgen. Står ingenting om at det er på lager men. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ellie kan noen ganger havne i knipe så du må redde henne, men oftest trenger du ikke å bry deg om henne, jun klarer seg selv. Er faktisk overrasket over hvor godt utbygd AI'en hennes er. Ja, som nevt lenger opp så er det noen bugs hvor hun smetter ut rett foran fienden og blir ikke en gang lagt merke til, men hun holder sitt i gameplayet og er ikke av den irriterende sorten som hindrer progresjon. Går sjeldent ann å komme tett opp på karakterene uten at de spretter ut av veien for å gi deg klar bane. Og i stealth, ofter der en i tidligere spill måte ut av stealth og gå rundt karakteren bare for å komme seg på andre siden av de, vil Joel derimot sømløst krype forbi Ellie, da hun er mindre og glir under armen på han. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ordren min hos Gamezone står som ''Plukkliste'', så da blir det vel forhåpentligvis sendt i morgen. Står ingenting om at det er på lager men. Plukkliste på min ordre også. De pleier som regel å sende det dagen de får det inn, men har uansett god tid Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Står "Ubekreftet 12.06" på Gamezone.no, tror at jeg hopper over til Elkjøp. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg fikk bekreftelse fra Elkjøp igår, de har sendt spillet. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Mitt ble sendt fra Gamezone i dag, selv om de ikke har noen igjen på lager for øyeblikket. De solgte vel ut første partiet, så om du allerede har bestilt bør du sjekke på Min Side om det har blitt sendt enda. Endret 11. juni 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hos meg står det enda "til behandling" og jeg kjøpte det før 12.00 i går..-.- Prøver å ringe elkjøp, venter i 35 minutter å får fortsatt ikke svar, latterlig!-.- Endret 11. juni 2013 av elx90 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da har spillet kommet til hentebua til komplett. Noen som har fått spillet og vet om det kan spilles nå eller må man vente til fredag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Da har spillet kommet til hentebua til komplett. Noen som har fått spillet og vet om det kan spilles nå eller må man vente til fredag? Sjekker postkassen nå! EDIT: Darn, hadde ikke kommet. Da blir det vel i morgen Endret 11. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe. Blir sendt fra komplett i dag da, så om du har bestilt med annen fraktmetode enn pick-up point så får du det nok tidligst i morgen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 BEstilte fra Elkjøp, ble sendt i går, bor i Oslo så tenkte kanskje det ville komme i dag. Vi får se Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mitt ble sendt fra Gamezone i dag, selv om de ikke har noen igjen på lager for øyeblikket. De solgte vel ut første partiet, så om du allerede har bestilt bør du sjekke på Min Side om det har blitt sendt enda. Fikk mail ca. halv elleve at de hadde sendt, så da har jeg det i morgen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Mitt er og blitt sendt, men jeg får det enten på torsdag eller fredag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå