Kleivis Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan fikk eg bestilt en så billig PS3 på elkjøp? Den kommer ikke opp med den prisen for å si det sånn. Jaja klager ikke. Nå blir det gaming på meg også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan fikk eg bestilt en så billig PS3 på elkjøp? Den kommer ikke opp med den prisen for å si det sånn. Jaja klager ikke. Nå blir det gaming på meg også. Hvis spillet krever installasjon tror jeg du skal slite med så liten plass. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvis spillet krever installasjon tror jeg du skal slite med så liten plass. Min anmeldeseskopi trengte ikke installering, så jeg tviler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan er AIen? Fra et annet forum: Enemies don't see the AI characters. They're totally invisible. The AI will stand literally inside zombies, clipping through them and they won't react. AI also runs in front of you, blocking bullets and melee hits and getting you killed. AI will run off in random directions and spaz out for no reason. Happens many, many times. Men regner med at det bare er bugs. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 La ikke merke til det i demoen ihvertfall. Men kan jo se for meg i et ordentlig survival game som dette, det å ha faktisk en ai partner som skal stealthe ved siden av deg hele tiden må være et programmerings helvete uten like. Ser for meg folk har kritisert det mer hadde aien bare løpt og aggroet fiender i hytt og pine Får du mer enn en fiende etter deg i dette spillet er du ferdig som regel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Håper ikke det er mye av det der. Rælete AI kan være svært ødeleggende og irriterende, spesielt når det er snakk om en følgesvenn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du har jo det med at AI`en kan skrike i rommet plutselig, uten at zombiene kan legge merke til det. Snakket om det på Invisible Walls denne uka. Lurer på om de får fikset det før release, eller noe i nærheten. Ikke noe som ødelegger spillet, men det bugger litt på realismen. Kommer til å starte spillet på det vanskeligste. Tror det kommer til å være mye bedre måte å nyte spillet enn å "løpe igjennom" på normal liksom. Folk flest er så stressa i dag at de ikke vil nyte spillet med vanskeligheter, bare løpe fra a til b. Og savner ærlig talt en liten utfordring i spill nå som ikke bare er guns blazing-spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kommer til å spille på det vanskeligste selv, med diverse hjelpemidler avslått. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ellie kan noen ganger havne i knipe så du må redde henne, men oftest trenger du ikke å bry deg om henne, jun klarer seg selv. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 La ikke merke til det i demoen ihvertfall. Men kan jo se for meg i et ordentlig survival game som dette, det å ha faktisk en ai partner som skal stealthe ved siden av deg hele tiden må være et programmerings helvete uten like. Ser for meg folk har kritisert det mer hadde aien bare løpt og aggroet fiender i hytt og pine Får du mer enn en fiende etter deg i dette spillet er du ferdig som regel. What? er det en Demo ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, men den er kun tilgjengelig for dem som eier GoW: Ascension, dessverre. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, men den er kun tilgjengelig for dem som eier GoW: Ascension, dessverre. aha. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Herlig, da har Elkjøp sendt spillet! Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Da er det bestilt hos coolshop.com for 429,- inkl frakt :-) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Bestilte det nå, blir det da sendt i dag?:=) Hos Elkjøp! Gleeeder meg til å få prøvd det! Har dog ikke lest altfor mye om det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kommer vel an på hvor mange kopier Elkjøp har, er fare for at det er utsolgt. Du får bare håpe det ikke er tilfelle! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis spillet krever installasjon tror jeg du skal slite med så liten plass. Det er lite ja men eg sjekket at det var nok. :-) Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Herlig, da har Elkjøp sendt spillet! Mitt er og sendt i dag fra Elkjøp! Bare å glede seg! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Herlig, da har Elkjøp sendt spillet! Samme. Ellie Edition for 299,- Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan fikk eg bestilt en så billig PS3 på elkjøp? Den kommer ikke opp med den prisen for å si det sånn. Jaja klager ikke. Nå blir det gaming på meg også. HAHA det var billig, bare å kjøpe seg større hardisk så er man på G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå