Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er AIen?

Fra et annet forum:

67493_Photo_09_06_13_12_34_04.gif

48931_Photo_09_06_13_12_34_29.gif

78054_Photo_09_06_13_12_35_07.gif

Enemies don't see the AI characters. They're totally invisible. The AI will stand literally inside zombies, clipping through them and they won't react. AI also runs in front of you, blocking bullets and melee hits and getting you killed. AI will run off in random directions and spaz out for no reason. Happens many, many times.

Men regner med at det bare er bugs.

Lenke til kommentar

La ikke merke til det i demoen ihvertfall. Men kan jo se for meg i et ordentlig survival game som dette, det å ha faktisk en ai partner som skal stealthe ved siden av deg hele tiden må være et programmerings helvete uten like.

Ser for meg folk har kritisert det mer hadde aien bare løpt og aggroet fiender i hytt og pine :p

Får du mer enn en fiende etter deg i dette spillet er du ferdig som regel.

Lenke til kommentar

Du har jo det med at AI`en kan skrike i rommet plutselig, uten at zombiene kan legge merke til det. Snakket om det på Invisible Walls denne uka. Lurer på om de får fikset det før release, eller noe i nærheten. Ikke noe som ødelegger spillet, men det bugger litt på realismen.

Kommer til å starte spillet på det vanskeligste. Tror det kommer til å være mye bedre måte å nyte spillet enn å "løpe igjennom" på normal liksom. Folk flest er så stressa i dag at de ikke vil nyte spillet med vanskeligheter, bare løpe fra a til b. Og savner ærlig talt en liten utfordring i spill nå som ikke bare er guns blazing-spill.

Lenke til kommentar

La ikke merke til det i demoen ihvertfall. Men kan jo se for meg i et ordentlig survival game som dette, det å ha faktisk en ai partner som skal stealthe ved siden av deg hele tiden må være et programmerings helvete uten like.

Ser for meg folk har kritisert det mer hadde aien bare løpt og aggroet fiender i hytt og pine :p

Får du mer enn en fiende etter deg i dette spillet er du ferdig som regel.

What? er det en Demo ?

Lenke til kommentar

Hvordan fikk eg bestilt en så billig PS3 på elkjøp? Den kommer ikke opp med den prisen for å si det sånn. Jaja klager ikke. Nå blir det gaming på meg også. :p

HAHA det var billig, bare å kjøpe seg større hardisk så er man på G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...