InsertNumLock Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så fort spillet ligger i postkassa så blir det huleboertendenser her. Da blir det av med alle lys, igjen med alle gardiner, telefonen på mute og nok mat til å spille gjennom uten å måtte dra på butikken. Gjør meg ikke mindre spent når jeg hører alle de gode omtalene det har fått. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Rune fra VG.no bruker å være kritisk selv på de absolutt beste spillene. Men selv han ga dette terningkast 6 og sier samtidig at det er det beste spillet som noengang har kommet. Vet naughty dog er mestere på gameplay, dem har virkelig innovert med Uncharted serien og nå dette. Regner med alle disse epic anmeldelsene er pga dem faktisk har klart å lage en fantastisk historie i tillegg nå. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Klart meg uten å lese eller se noen anmeldelser, trailere eller liknende siden den aller første gameplay-visningen. Må si jeg er ganske stolt over meg selv. At det dog ligger på 95 på meta, har jeg fått med meg. Gleder meg helt vanvittig!! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette spillet fikk meg til å kjøpe en PS3 i dag etter å ha lest alle anmeldsene. Nå er jeg enda fattigere student, tror dere at det blir verdt det? :O Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hmm, vet ikke helt om jeg er enig i at det er tidenes beste spill, slik enkelte anmeldelser får det til å høres ut som. Veldig god story, godt grunn-gameplay, men strengt tatt ikke noe originalt spill, snikingen er heller ikke fryktelig spennende. En åtte eller ni av ti er passe, for SÅ superfantastisk var det ikke. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 HAHA awesome får journalister betalt for dette !!!? http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2336374/Review-The-Last-Us-PS3.html 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fantastiske Tester, sa til nevøen min når eg gav han PS3en min at eg skulle låne den når The last of us kommer, og neste veke er den hvertfall min! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dette spillet fikk meg til å kjøpe en PS3 i dag etter å ha lest alle anmeldsene. Nå er jeg enda fattigere student, tror dere at det blir verdt det? :O Antakeligvis. Har du ikke hatt PS3 før er det iallefall sinnsykt mye mer på konsollen som kan hjelpe verdifølelsen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Metacritic nå; 57 anmeldelser, 96 i snitt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Metacritic nå; 57 anmeldelser, 96 i snitt. Kommer garantert noen å sier: Oppskrytt, Sonyf******, kjøpt og betalt Hadde det vært kun 4 anmeldelser da kan man begynne å lure, men nå det er 57 stk, imponerende med et slikt snitt. Heldigvis for meg så er ikke snittet alt, det er selve spillet som betyr noe. Bare 1 uke igjen nå! Endret 6. juni 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Folk har andre meninger enn deg, vet du ikke liker Toman, men sånn er det. Last of Us blir awsome. Potensielt det beste spillet for PS3. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Solgte dessverre min PS3 for er halvt år siden siden den aldri ble brukt. Nå må eg kjøpe meg ny konsoll bare for å få spilt dette spillet. *sukk* Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Kjedelig. Ingen du kan låne av? Endret 7. juni 2013 av Hille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Litt småknask er fjerna. Ikkje alle diskusjonar treng ein lage ein stor sak ut av. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) I morgen er ikke den store dagen. Edit: Feilinformert gitt. Jaja. Endret 9. juni 2013 av Deldy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Slippes ikke før 14. juni da. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Æsj, nedtur. Av en eller annen grunn har jeg de siste ukene innbilt meg det var den 10. juni. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Elkjøp sender ut i morgen, kan håpe jeg har det på tirsdag Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Får håpe Komplett får inn flere innen release så jeg også får mitt før neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå