Bruker-146784 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ifølge min anmeldelseskopi åpner embargoen opp 5. juni kl. 16:00. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Fytti, har aldri sett noe særlig på dette spillet men nå begynner jeg virkelig å glede meg! Skal ikke se noen videoer, trailere eller demo gameplay før release, vil oppleve alt helt ferskt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Holder meg unna gameplay-videoer og anmeldelser inntil jeg får spillet til uka selv. Spillet ser så knall ut fra det jeg har sett tidligere, og jeg har ingen tvil om at dette blir et fantastisk spill. Så vil ikke at noe skal senke det ned eller påføre ekstra hype sånn de siste dagene før spillet kommer i postkassa mi. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nå først begynner jeg å tro at dette kan bli et av generasjonens beste spill. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Rått! Kan det bli denne generasjonens aller beste eksklusive spill? Go PS3 sier jeg bare! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 E3 OG The Last of Us til uka....nerdgasm overload! 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Slo meg akkurat at jeg ikke er hjemme ved lanseringen av dette mesterverket lol... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Wow! 10/10 fra EDGE? DET er sykt. EDGE er et av de mest, eller kanskje det mest kritiske spillmediet jeg vet om. Har selv runnet spillet, gled dere, dere kommer kanskje til å gråte litt, det gjorde iallfall jeg. E3 OG The Last of Us til uka....nerdgasm overload! Hell yeah! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Har ikke fulgt med særlig mye på TLoU, men merker jeg får lyst på dette spillet nå ja. Og kun dager igjen til release.. Hmm, blir det et kjøp mon tro? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Edge Magazine har gitt femten 10/10 på 20 år Så smeller dem opp med en 10/10 på en PS3 eksklusiv, siste PS3 eksklusiv som fikk det var LittleBigPlanet. Edge Magazine er en av de strengeste i denne bransjen som jeg vet om. Kan ikke gjør noe annet en å glede meg! Embargo nede imorgen, pluss E3 og Nintendo Direct, fantastisk tid for meg! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Er vist ikke lov til å glede seg til et spill, spesielt om det er PS3 spill. Jeg skal ihvertfall nyte spillet til de grader, så synd for dem som skipper dette Endret 5. juni 2013 av Zeph Lenke til kommentar
K2D Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Gleder meg! Endret 4. juni 2013 av K2D Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmm, kanskje dette spillet er verdt å skaffe seg om en mnd eller 2 når det havner under sperre grensa hos Amazon... Lenke til kommentar
K2D Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Endret forhåndsbestilling fra GTAV når det ble utsatt, til Last of Us. Naughty Dog har ikke skuffet meg tidligere - de har visst gang på gang at det er mestere innen spillutvikling. Edge 10/10 Empire online 5/5 OPM UK magazine 10/10 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 https://www.youtube.com/watch?v=-9Mlh0dR4XU 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut som om det blir endel bra karakterer i morgen, gitt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) 9.5/10 hos PSU: http://www.psu.com/a...est-hour?page=4 Håper Gamer også publiserer sin anmeldelse i ettermiddag. EDIT: Review tatt ned på grunn av embargo, kommer opp igjen i ettermiddag Endret 5. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Gamer.no 9/10 Eurogamer.net 10/10: "An elegy for a dying world, The Last of Us is also a beacon of hope for its genre." IGN.com 10/10: "The Last of Us is a masterpiece, PlayStation 3's best exclusive and an absolute must-play". Spill.no 6/6: "Naughty Dogs filmatiske fremtidsvisjon er et fabelaktig spilldrama" itavisen.no 6/6: Et mesterverk. The Last of Us overgår alle forventninger Gamespot 8/10: "One unforgettable character proves humanity is worth saving in the bleak and brutal The Last of Us". Dagbladet.no 6/6: "Setter en ny standard for hele spillmediet" Gamereactor.no: 10/10: "Naughty Dog leverer ikke bare et av generasjonens vakreste konsollspill, men også et helstøpt, nervepirrende actiondrama!" Giantbomb.com 5/5: "Naughty Dog throws out its own rule book and challenges players to survive a harrowing but thrilling journey through a world forever changed by death and destruction." Destructiod: 10/10: It cannot be said enough, however, that Naughty Dog's new best creation is complete, and when I say complete, I mean it to pay the highest of compliments. Itavisen.no/Playday: 6/6: The Last of Us er et av tidenes beste spill. Det ypperste innen digital underholdning. Det mest gjennomførte, teknisk avanserte, involverende, varierte og spennende som finnes til noen spillmaskin, noensinne. Som jeg sa i førsteposten, dette spillet kommer til å innfri de fleste som vil spille dette. Dermed så sier det flere plasser at dem har satt en ny standard, som alltid Naughty Dogs har gjort. Endret 5. juni 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå