Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Winza: Jeg, som deg, har også store, nostalgiske følelser for J&D - det er faktisk det beste plattformspillet jeg noensinne har spilt, da jeg aldri har kunnet fordra Mario. Husker jeg hadde en drøm hvor jeg var i jak 2 byen haven city vist jeg husker korrekt og det var gigantiske områder, fikk meg til å tenke på hvor stort og realistisk et nytt jak spill kunne vørt Endret 18. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er denne postet? http://m.youtube.com/watch?v=tKovsNkPntI Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Har et problem med TLoU - jeg får ikke startet det lengre! Ps3-en begynner å laste, så står den og "hakker," og går tilbake til hovedmeny/ps3-skjermbildet, med en feilmelding: ca "en feil oppsto 8001004" et eller annet. Har aldri hatt ps3-en tilkoblet nett, og spillet funket fint de første gangene - selv om lastetidene var ganske lange. Har kikket rundt på forskjellige fora, uten å finne svar. Noen som kjenner igjen dette? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Slett installasjonsfilene og installer på nytt. 2 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Takker, Admiral! Du er nå alltid tidlig ute med gode forslag - skal forsøkes så snart jeg får tid! 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det hjalp dessverre ingenting - får fremdeles ikke lastet inn spillskiva Vurderer å kjøpe en ny ps3 og begynne på nytt.... - Har første generasjon m 40gb. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hmm, snålt. Du kan da alltids prøve å få den tilbake til fabrikkinnstillinger eller hva det nå heter igjen. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Mister jeg ikke alle oppdateringer da? Virker som om det er selve drevet som står og hakker/spinner uten å komme videre - andre spill funker helt fint som vanlig. Grensesprengende irriterende... Har ikke akkurat planer om å bytte inn "Ellie-edition" min i den vanlige utgaven! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nja, du mister alt av skit og innstillinger du har på konsollen, men jeg hadde noe problemer (med et eller annet jeg ikke husker) en gang, og det gjorde susen. Kjipt å laste ned og installere ting og tang på nytt, men den funket da sånn den skal. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hmm. Kjenner at alle andre ting skal være prøvd før jeg går så drastisk til verks, men thanx anyways. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Lurer på.. noen som har prøvd survival mode her? Etter Left Behind så måtte jeg begynne på nytt, og går nå for survival mode.. Som regel spiller jeg på normal, og flere deler av spillet går jo veldig på planlegging og tålmodighet, men jeg vet allerede nå at det er flere relativt veldig vanskelige områder hvor det kryr og folk og infected som man må ta livet av.. og, hvis de tåler en del mer, og mine våpen gjør mindre skade, er jeg redd dette blir sykt vanskelig.. Har akkurat oppdaget at Ellie er "infected" etter å ha blitt scannet, så ikke kommet så langt igjen.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Du har jo heller ikke mulighet til å bruke lyttemodusen, bare det gjør det ufattelig vanskelig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sant! Det er egentlig ganske så herlig! Må innrømme at jeg liker spillet ENDA litt bedre nå, på survival mode! Kommet et stykke nå, ca 50 % tror jeg.. Som jeg har sett flere påpekt når jeg googlet litt om survival mode, så skrev de at survival mode var slik spillet skulle spilles, og det må jeg bare si meg enig i .. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Må spille gjennom spillet hvertfall en gang til, men usikker på om jeg skal gå for survival for å få en sikkelig utfordring, eller spille det på easy for å fordypet meg mer i historien :? Endret 26. februar 2014 av D02 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Fikk i dag levert "The Last of Us" fra coolshop. Utrolig bra spill, men merkelig nok blir jeg kvalm av å spille det. Bokstavelig talt. Det tar ca. 15- 20 minutter før dette inntreffer. Måtte gå en tur utenfor for å komme til hektene igjen. Spiller spillet på en 46" samsung 8000 - serie tv med riktig avstand fra skjermen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ikke bra, har spillmodus og ikke annet dritt aktivert på skjermen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Må spille gjennom spillet hvertfall en gang til, men usikker på om jeg skal gå for survival for å få en sikkelig utfordring, eller spille det på easy for å fordypet meg mer i historien :?Survival, uten tvil! Det er ikke så vanskelig som det høres ut som.. Historien får du med uansett, den forandres ikke under actionscenene, eller i hele tatt! Men, survival! Du vil ikke angre, det gjorde absolutt ikke jeg! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Ikke bra, har spillmodus og ikke annet dritt aktivert på skjermen?Har ikke peiling egentlig. Spillmodus er i alle fall avskrudd. Har også skrudd av all slags utjevning av raske bevegelser og andre kompensasjoner for ditt og datt. Får prøve igjen i morgen - kanskje jeg bare ikke var i form i dag. Har ofte opplevd kvalme ved spilling før. Nærmere bestemt med Uncharted 2 og enda tidligere Half - Life 1 & 2. Endret 26. februar 2014 av ostenxx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Spillmodus bør være påskruudd Har selv en 65" i 8000 serien, og med mindre du digger input lag så bør du aktivere dette Nå vet jeg ikke hvorvidt du har kalibrert øvrige innstillinger på skjermen da. Bare du ikke sitter med fabrikkinnstillingene så er du ihvertfall godt på vei. Endret 27. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Da var jeg ferdig med Survival Mode! Hvis noen vurderer å spille The Last of Us om igjen, så anbefales det sterkt på denne vanskelighetsgraden! Det er ikke så vanskelig som det høres ut som, og faktisk, på mange måter er det lettere, for man benytter seg i større grad av stealth (i hvert fall gjorde jeg det), hvor man ellers hadde mer ammo og kunne ta den mer skytekraftige løsningen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå