Mala Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Jeg tror kanskje jeg heller mer mot ett spill satt til tiden kort etter epidemien. Kaoset,tragediene og følelsen av fulstendig hjelpesløshet hadde vært morro Men samtidig kunne det kanskje blitt litt for mye av det gode også. Liker så godt den gode stemningen av "det som en gang var" i TLOU. Men Ellie som voksen hørtes også lovende ut. Endret 12. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ellie som voksen? Nei takk. Liker tanken om at hun har slått seg til ro et sted, og der kan hun være resten av livet for min del. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Neste generasjon kanskje.. Det kunne vert spennende å se hvordan verden der utvikler seg Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det kommer uten tvil til å komme enn oppfølger, det er ikke noe å diskutere en gang. Spillet har tross alt solgt ekstremt bra. Personlig håper jeg på en parallell historie, eventuelt en prequel plassert rett etter utbruddet, dog såpass sent at verden har begynt å fortape seg(eller reise seg igjen som jeg mener den gjør). Jeg vil verken spille som Joel eller Ellie igjen. Kanskje hadde det vært kult å spille som en av karakterene man allerede har møtt, som Tommy. Jeg ser ikke helt hva mer vi kunne dratt ut av historien om Ellie og Joel. EDIT: Kanskje kunne man utforsket historien om Bill. Hva var det egentlig Joel hadde gjort for han? Dette kan også pakkes inn i en DLC. Må henge meg litt på deg, kunne vært interresant å spille som Tommy tror jeg, få litt mer innsikt i hva det er Firefly har drevet med. Og hvordan det eventuellt har startet som en orginisasjon med flotte planer, og gode hensikter. Til å bli noe mer kynisk og voldelig ut av desperasjon. Kunne gjerne tenkt meg å sett historien fra utbrudd og videre fra en soldats perspektiv, sett hvordan de kunne fortalt en slik historie. Uansett så har Naughty Dog nesten uendelig med muligheter i forhold til hvilken historie de ønsker å fortelle neste gang. Jeg tviler på at de kan toppe TLOU, men om de greier å lage et spill av tilnærmet kvalitet tror jeg vi må si oss fornøyd. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 For all del - bra spill og god historie, men for min egen del så blir det rett og slett for enkelt. Tenker ikke på vanskelighetsgraden, men for eksempel når du skal over et hinder. Hver eneste gang ligger det en tilfeldig plassert stige rett ved siden av, eller en planke. Samme greia når du skal over en innsjø/elv eller whatever. Selvfølgelig ligger det en eller annen tilfeldig plate gjemt et sted. Det er ikke store greia, men når det skjer gang etter gang etter gang gjennom hele spillet så ødelegger det mye av opplevelsen for min del. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Aiai, hvor hvor ? http://theyetee.com/ 2 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 For all del - bra spill og god historie, men for min egen del så blir det rett og slett for enkelt. Tenker ikke på vanskelighetsgraden, men for eksempel når du skal over et hinder. Hver eneste gang ligger det en tilfeldig plassert stige rett ved siden av, eller en planke. Samme greia når du skal over en innsjø/elv eller whatever. Selvfølgelig ligger det en eller annen tilfeldig plate gjemt et sted. Det er ikke store greia, men når det skjer gang etter gang etter gang gjennom hele spillet så ødelegger det mye av opplevelsen for min del. Må faktisk si meg enig der, har ikke veldig mye å si, men det kunne lett blitt løst ved å f.eks bruke de elementene flere steder enn akkuratt der man må bruke dem så det ser mer tilfeldig ut. Eventuelt kunne det vært flere variasjoner i objecter som man bruker etc, andre måter og komme over og slike ting. Stigene var alt for lette og finne, men det går jo også litt på leveldesign der ting ikke nødvendigvis skal være så logis, men skal få spillopplevelsen til å gå mye mer smooth og man kjenner igjen ting så man forstår hvordan man skal bruke det. D02 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 aiaiai... for en opplevelse!! ble ferdig i natt og ble liggende å fordøye alle inntrykkene langt utover morgenkvisten... satt limt til skjermen i 18 timer og var gjennom hele spekteret av følelser underveis. Rett og slett et fantastisk spill. (om man ser bort fra the obvious). En komplett spillefilm, som engasjerte ufattelig mye mer en hva hollywood noen sinne har klart å snuse på!!! tok meg selv i å sitte å "hugge" med kontrollen da Ellie fikk lirket til seg machetten inne på Big Horn restauranten etter litt søvn og noen kaffikopper er jeg fortsatt usikker på om menneskene i tlou fortjente salvation eller ikke.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Elsket spillet og slutten, og håper egentlig at det ikke blir en oppfølger..! Jeg spilte på normal, syntes det var vanskelig nok til tider jeg! Tror ikke jeg hadde klart vanskeligere, jeg sleit spesielt når ting kom løpende mot meg i hirder, og jeg synes det å sikte var veldig vanskelig siden man fikk null hjelp! Semi-spoiler om lengde: Jeg tror jeg brukte nesten 26 timer på spillet.. Det står at jeg har 100 % compleye, men at jeg bare har brukt 1 time og 52 minutter.. Så antar at den "rundet" ved et døgn.. Kan nok stemme, siden forrige save er på Hydroelectric Dam, hvor jeg har 63 % og spilt i 18 timer og 47 minutter.. Fikk 114 collectibles.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hva er det som er vanskeligere på de, ja, vanskeligere gradene? Som hard og survivor og de..!? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er vel at man ikke har den lyttemodusen på den vanskligste og tar mer skade, samt mindre våpen og resurser. D02 Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Da har jeg også rundet the last of us. Må si meg enig i at det er en av de beste spillene til ps3 men jeg tror faktisk jeg likte Tomb raider bedre. Eller, tomb raider var mye bedre de første 50%, mens the last of us hadde den sterkeste avslutningen. Uansett, jeg vil anbefale alle som likte historien i the last of us til å se filmen The Road. Filmen ligner en god del på the last of us, men den er et hakk mer dyster og deprimerende men allikevel sykt bra. Endret 28. juli 2013 av sphaa Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 The road er en fantastisk film i den sjangeren, følelse ladd, der de føler at de ikke har noe håp om å overleve. Akkuratt som i The Last of Us. Bra tips sphaa! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Alt som skjer i spillet er så levende at det er skremmende Ler utrolig godt av Ellie, hun har noen helt vanvittige kommentarer, spesielt mot Bill! Tar alltid frem smilebåndet når hun starter. Alt har klaffet hele tiden. Mine herliger timer har vært helt magiske, jeg bare gruer meg til alt er over. The Last Of Us vil kjempe om GOTY titler sammen med Bioshock Infinite, Beyond Two Souls og GTAV (ja jeg vet at 2 av spillene ikke er utgitt, jeg bare vet det blir snakkis om disse 4 titlene) som de sterkeste utfordrerne til GOTY 2013. Endret 31. juli 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Foreløpig GOTY for meg også, men GTA V tror jeg kruser inn til en solid seier:p Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da er DLC for singleplayer så å si bekreftet. Mer informasjon senere denne måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå