Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Dropper live-sendinga gitt. Her skal det spilles uten å ha sett for mye på forhånd. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Litt dårlig bilde, men fuck it. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Litt dårlig bilde, men fuck it. What?? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 For de som kjøper spillet digitalt: available day one can play while downloading (after 50% is what people are saying) faster download, because hosted on ND's own servers doesn't require double the HDD space like usual PSN downloads Andy Kelly @ultrabrilliant The sound design in The Last of Us is superb. That feeling when you never want a game to end. AIen skal være helt sinnsykt fantastisk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Last of Us får 5/5 hos Empire Online. Kanskje ikke den beste siden, men det er fortsatt full pott! http://www.empireonl...ete.asp?GID=973 Endret 31. mai 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Denne ser jeg frem til. Bare elsket Uncharted serien og jak and dexter (var led de bak den og). Er det forresten noen som har en realese date for den? Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da er jeg offisielt stoka Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Live sending nå av demoen som akkurat er kommet ut for God of War eiere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Gleder meg enormt til dette spillet kommer i hus! Bare 2 uker til! Jeg skal ikke teste/se noe som helst, fordi jeg vil ikke ødelegge førsteinntrykket. Alt er bedre når man faktisk sitter med spillet og spiller det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Litt dårlig bilde, men fuck it. Er ikke du under NDA frem til embargo går ut? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har spilt gjennom demoen nå. Merker at det er skaperne av Uncharted-serien som har laget det. Styringen er nesten kliss lik. Eneste jeg ikke ble vant til var å løpe med L2, men det går sikkert an å fikse. Grafikken er LEKKER, stemmeskuespill og lyd er fantastisk, og de får til den samme gode samhandlingen mellom de forskjellige folkene, akkurat som i Uncharted. Du kan også plukke opp ting og tang og "crafte" det til ting du kan bruke. Det ble også ganske intenst på slutten der jeg ble jaget av 4-5 fiender og knapt hadde ammo. Spilte på hard for å teste det ut. Nå gleder jeg meg noe helt vanvittig til det kommer ut. Kan fort bli årets spill. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kommer det en demo for oss dødelige? Ikke at jeg vil laste den ned, venter til den 14. juni Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) -Slettet- Endret 1. juni 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Verdt å kjøpe God of War bare pga demoen? Vil et brukt fra gamestop funke? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Tja, veit ikke hva jeg synest om demoen. Helt greit tror jeg. Veldig skuffa over grafikken, dårligere enn uncharted iallefall. Plukker det opp i billig korga. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hmm. Har kun lest skryt av grafikken. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg også, har hørt at den skal være helt fantastisk, bedre en Uncharted. U3 vs. TLoU (TLoU ser overelegent ut spør du meg, spesielt ansiktsdetaljer osv.) Endret 1. juni 2013 av Selvin 2 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Tja, veit ikke hva jeg synest om demoen. Helt greit tror jeg. Veldig skuffa over grafikken, dårligere enn uncharted iallefall. Plukker det opp i billig korga. Du skaffer det når det er billig fordi du er skuffet over grafikken? 3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Demoen viser på ingen måte noe grafikk heller, det er bare veldig mørke omgivelser mens Uncharted foregår i tropiske omgivelser. Veldig lett å tro grafikken er mye bedre i Uncharted da. Tipper dem blir veldig like siden det er Naughty Dog som står bak begge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå