Paisley Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Virker som et bestillings produkt fra sony stakkars naughty dog virkelig i leach fra sony regner med at vist talenene fikk fritt spillerom bedre produkter ville ha dukka opp ikke nok et 3d spill på bestilling :!: Utifra hva studioet selv har uttalt så var dette et ønske de hadde selv. Det er forstålig at man ønsker å prøve noe nytt eller flere år med uncharted serien. Om man fortsetter i samme spor kan en fort bli unspirert og uengasjert, og jeg tror nok man vil se et studio med friske øyne som tar fatt på uncharted serien videre Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nok en uinspirerende 3persons linert spill wow står over med glans Virker som et bestillings produkt fra sony stakkars naughty dog virkelig i leach fra sony regner med at vist talenene fikk fritt spillerom bedre produkter ville ha dukka opp ikke nok et 3d spill på bestilling :!: Ærlig talt, skal du trolle prøv iallefall å gjøre det bra. Forøvrig har Naughty Dog laget de beste action/adventure spillene i over 15 år, og ser ingen grunn til at det ikke skal fortsette. Dette er sjangeren deres og sjangeren fansen elsker. 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/02/06/lots-of-new-the-last-of-us-details/ • The Naughty Dog team looked at their favorite films like Road to Perdition and True Grit • Combat is inspired by Anton Chigurh’s intense gun battle with Llewelyn Moss (No Country for Old Men) • Movie had little music and sometimes no dialogue for long stretches of time • Movie uses ambient noise, like exhausted breathing and booming guns • The team is going for as much tension as possible in place of a non-stop action thrill ride • Since there are limited resources, Joel won’t be running around blasting a machine gun • One bullet can kill in this world • This lethality affects enemy decisions • Naughty Dog has decided against co-op play • When Joel pulls out a gun and kills an enemy, the others will hide or try to flank his position • Enemies will come right at Joel is they notice he only has a melee weapon • Naughty Dog calls the AI system “Balance of Power” • This system always adapts and dynamically changes as enemies and Joel trade off the upper hand • The team is adding emotion and personality to the enemies alongside the advanced AI • Enemies get angry when a friend dies, they warn each other of danger, and they’re scared when they’ve lost the upper hand • Can’t just hide and wait for your health to recharge • Since there is persistent health, you’ll have to use a health pack to repair damage and budget enough time to apply it Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ny fantastisk trailer sluppet i dag! For dem av dere som ikke har sett den: http://www.gametrailers.com/video/hunter-city-the-last-of/730143 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 15 minutters gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=9cVBXXFoWks Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noe av dette ble vel vist på E3, den første biten. Men det ser unektelig bra ut. Bare håper at du får litt mer kontroll over situasjonene og de ikke avhenger for mye av cinematiske opplevelser. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Spillet har fått en lanseringsdato. 7 mai 2013 via VGA 2012! Fy faen den traileren de hadde der var episk. Lett dette er det spillet jeg gleder meg mest til neste år! Naughty Dogs er kongen på haugen! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ser sykt bra ut! Må nesten grave frem konsollen igjen når dette kommer! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=v6jIK_cHF5c&feature=player_embedded Å herregud denne gameplay-traileren ga meg gåsehud og jeg ble faktisk skremt av de uhyggelige lydene. Virket også veldig intenst. Ser ut som Naughty Dog skriver om grøsserspill med denne perlen! Mai kan ikke komme fort nok! Endret 4. februar 2013 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Naughty Dog er i en klasse for seg selv. Spillene de lager er 100x bedre enn noe annet. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Må si dette såg spennendes ut. Mulig jeg får trua på Naughty Dog tilbake nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 The Last of Us Delayed Synd, men fint at de tar den tiden det trenger for å bli best mulig. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fuck it, jeg må ha ny PS3.. Ps4 kommer vel ikke før til neste år så får vel bare skaffe meg en ny 500gb konsoll. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Vanvittig gode lydeffekter i videoene som er postet så langt! Har faktisk aldri prøvd et eneste Naughty Dog spill selv om jeg har PS3, så gleder meg til å se hva de får til! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Gjør ikke noe at det er utsatt. Mer tid til å finpusse spillet. Har nok eksklusiver på PS3 med Ni No Kuni, Sly Thieves In Time og God Of War Ascension som kommer 13.mars som gjør det lettere å vente til juni Endret 13. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Gleder meg litt til dette spillet. Men like greit at det blir utsatt da jeg hadde kommet til å spille Bioshock Infinite og Tomb Raider uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Om en drøy time så blir det live sending her ifra spillet. Er nok mye spoilere så obs obs! http://www.ign.com/articles/2013/05/24/watch-the-last-of-us-livestream?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook# Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har vel ikke sett annet enn den E3 gjennomspillingen, men den var jo scriptet herifra og til helvete. Har egentlig ille lyst å spoile noenting før lansering, som jo nærmer seg med stormskritt! Dette blir ett av årets opplevelser, har virkelig trua! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Enig, må motstå slike fristelser. De ødela UC3 syns jeg. Absolutt ikke lenge igjen, bare ubeskrivelig irriterende at spillet kommer samme dagen jeg blir trukket opp til muntlig eksamen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå