Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok da klarer jeg ikke og holde meg lenger, nå springer jeg med kjeresten min til kjøpesenteret og kjøper spillet.

akkurat det gjorde jeg og, haha, vi kjørte stavanger rundt for å få tak i ellie edition, havnet til slutt på elkjøp på klepp. 2 timer tok det med kjøring, hu var litt gretten etterpå :p

har sluttet å forhåndsbestille spill, da elkjøp sjelden leverer når de skal

Du må jo lese hva vi skriver.

Gå inn på Load game ikke continue game.

Spillet saver du bare ser det ikke.

Jeg gjorde det, men hadde bare en save fra etter prologuen der inne.

Lenke til kommentar

akkurat det gjorde jeg og, haha, vi kjørte stavanger rundt for å få tak i ellie edition, havnet til slutt på elkjøp på klepp. 2 timer tok det med kjøring, hu var litt gretten etterpå :p

har sluttet å forhåndsbestille spill, da elkjøp sjelden leverer når de skal

Jeg gjorde det, men hadde bare en save fra etter prologuen der inne.

Ah det var synd du mistet filen.

Må inrømme at introen i spillet var synnsykt bra laget.

Lenke til kommentar

Kom en dag 1 patch ja, syns det gjør det på nesten alle spill nå. Uansett fantastisk spill, med helt utrolig atmosfære og mye mer Survival/Horror enn jeg forventet. Sett bort ifra de lange laste tidene er dette uten tvil en perle, og for en grafikk Ps3 klarer på slutten av sin generasjon, helt utrolig.

Lenke til kommentar

Jeg håper dere spiller med et surround anlegg. For dette er kunst når det kommer til lydbilde og kvalitet på lyd!

Har du ikke et 5.1 lyd anlegg? Slå av spillet og kom deg til butikken! :D

Slår følge med denne kommentaren jeg også!

Helt fantastisk lydbilde, DTS har vel mye å si her, og det hører jeg enkelt!

"Click Click clickers" :eek:

Lenke til kommentar

Slår følge med denne kommentaren jeg også!

Helt fantastisk lydbilde, DTS har vel mye å si her, og det hører jeg enkelt!

"Click Click clickers" :eek:

Lol jeg venter til Kjæresten min kommer hjem før jeg fortsetter.

Sitter i mørke med headsett som stopper all lyd utenfor. sykt så paranoid man blir da.

Lenke til kommentar

Fy flate, jeg er visst både veldig barnslig og veldig gammeldags - i dag oppsøkte jeg den lokale elkjøpen etter jobb, og jeg var spent, virkelig spent på om Ellie-edition ville være i hyllene. En lett barnlig sitring i kroppen ble blandet med velværet av å gå inn i en fysisk butikk og fremdeles ha muligheten til å ta et fysisk produkt med til disken. Ellie-edition x 10! Fant meg den fineste boksen og dagen var reddet. Dag 1-kjøp er noe jeg gjør ytterst, ytterst sjelden, og jeg får heller ikke muligheten til å spille det med det første. Men vi snakker jo om skaperne av Jak & Daxter 1, mitt favoritt-plattformspill gjennom tidene. Uncharted 2 er jo ikke verst det heller.

Spørsmål til de som har spilt litt: Forekommer "respawning" av fiender? Hint: Si nei...

Lenke til kommentar

Fy flate, jeg er visst både veldig barnslig og veldig gammeldags - i dag oppsøkte jeg den lokale elkjøpen etter jobb, og jeg var spent, virkelig spent på om Ellie-edition ville være i hyllene. En lett barnlig sitring i kroppen ble blandet med velværet av å gå inn i en fysisk butikk og fremdeles ha muligheten til å ta et fysisk produkt med til disken. Ellie-edition x 10! Fant meg den fineste boksen og dagen var reddet. Dag 1-kjøp er noe jeg gjør ytterst, ytterst sjelden, og jeg får heller ikke muligheten til å spille det med det første. Men vi snakker jo om skaperne av Jak & Daxter 1, mitt favoritt-plattformspill gjennom tidene. Uncharted 2 er jo ikke verst det heller.

Spørsmål til de som har spilt litt: Forekommer "respawning" av fiender? Hint: Si nei...

Har ikke opplevd noe respawn nei.

Lenke til kommentar

Jeg håper dere spiller med et surround anlegg. For dette er kunst når det kommer til lydbilde og kvalitet på lyd!

Har du ikke et 5.1 lyd anlegg? Slå av spillet og kom deg til butikken! :D

Jeg har Logictech Z5500. Måtte gå inn i lydinstillinger og sette til DTS 5.1 ellers så ble det bare mumling hvis noen pratet bak meg. Bare et tips altså, hvis noen skulle merke det samme.

Lenke til kommentar

Fikk testet online, som alle spill var denne like drit som alle andre jeg har spilt.

Bare folk med teltutstyr og pølser klar ved hvert eneste hjørne. Ser at jeg har vokset meg fra online dem siste 3-4 åra som har gått!

Er så digg å vite at dette spillet er på sitt beste alene :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg har Logictech Z5500. Måtte gå inn i lydinstillinger og sette til DTS 5.1 ellers så ble det bare mumling hvis noen pratet bak meg. Bare et tips altså, hvis noen skulle merke det samme.

Har mitt gamle gode Z5500 liggende på loftet, det gjør jobben i dette spillet ja ? :D

Er så digg å vite at dette spillet er på sitt beste alene :)

Har ikke vurdert online biten en gang. Naughty Dog kan enspiller spill, og kun det. Men dette gjør de så bra at en online biten kun er cover-fyll.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅAAAAAAAAAARRRGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, måtte bare få ut litt aggresjon!

Fantastisk spill dette her, og har sittet med det siden 17.30 ca i ett strekk. Skulle slå av PS3 nå, og tenkte jo selvfølgelig at jeg måtte save. Jaja "Vent litt, lagrer automatisk..." det høres jo vel og bra ut det, men så skjer det jo ikke noe, jaja jeg får spille litt til, eventuelt dø, eller komme til en ny cut scene, kanskje det hjelper. 2 cutscenes go 2 dødsfall senere er problemet det samme. Jaja tenker jeg igjen, jeg får bare avslutte spillet da, også får jeg se hva som skjer. Starter spillet igjen, skal til og laste inn spill og ser "Prologue", "Spilletid: 12min". WTF?????????????? JEEEZ... jeg ser at det er flere som har hatt problemet her, er det noen som har noen anelse om det er mulig å fikse?

Som sagt har det vært et helt utrolig spill til nå, men det å måtte ta 5 timer gameplay, på nytt er lite appelerende, eller altså, det mister litt av gnisten..

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅAAAAAAAAAARRRGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, måtte bare få ut litt aggresjon!

Fantastisk spill dette her, og har sittet med det siden 17.30 ca i ett strekk. Skulle slå av PS3 nå, og tenkte jo selvfølgelig at jeg måtte save. Jaja "Vent litt, lagrer automatisk..." det høres jo vel og bra ut det, men så skjer det jo ikke noe, jaja jeg får spille litt til, eventuelt dø, eller komme til en ny cut scene, kanskje det hjelper. 2 cutscenes go 2 dødsfall senere er problemet det samme. Jaja tenker jeg igjen, jeg får bare avslutte spillet da, også får jeg se hva som skjer. Starter spillet igjen, skal til og laste inn spill og ser "Prologue", "Spilletid: 12min". WTF?????????????? JEEEZ... jeg ser at det er flere som har hatt problemet her, er det noen som har noen anelse om det er mulig å fikse?

Som sagt har det vært et helt utrolig spill til nå, men det å måtte ta 5 timer gameplay, på nytt er lite appelerende, eller altså, det mister litt av gnisten..

Prøv load game istedenfor continue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...