LarZen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Dammit nå må jeg fikse det XP Om du har mulighet så burde du det, om du vil ha noe veldig billig som gir helt OK lyd så funker nok dette mer en bra nok fks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750768 Men ble jo litt off topic dette... Spillet er bra! Slik...back on track Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nå har jeg brukt 150 kr på å prøve å få kontakt med Elkjøps kundeservice. Faen så knall. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Noen som vil adde meg på psn. Fikk last of us ellie edition i dag og fikk men nylig ps3 men har ingen venner Psn id: henrikhoe Endret 14. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser dere anbefaler å ha 5.1 lyd på dette spillet, mitt logitech z-906 og en optisk kabel løser vel dette fint? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Om du har mulighet så burde du det, om du vil ha noe veldig billig som gir helt OK lyd så funker nok dette mer en bra nok fks http://www.komplett....aspx?sku=750768 Men ble jo litt off topic dette... Spillet er bra! Slik...back on track Ah fuck it jeg kjøper et nytt! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har ikke mottatt noe fra Elkjøp i dag heller. Skuffende! Satser på lørdag da 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Da er spillet i hus. Herlig! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ok da klarer jeg ikke og holde meg lenger, nå springer jeg med kjeresten min til kjøpesenteret og kjøper spillet. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Mitt ligger hjemme og venter på at jeg skal bli ferdig med de kjedelige tingene.. som jobb, vasking, matlaging etc Heldigvis er det inc HELG! Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fikk spillet mitt i dag også. Satt meg ned for å få følelsen av spillet, og wops så hadde 3 timer gått. Og når jeg skulle avslutte for å lage meg middag så fikk jeg opp auto-save buggen. Quitta gamet og gikk tilbake etter middagen var konsumert. Og etter min store skuffelse så hadde ikke spillet lagret progressen etter 28 min played. Så nå er jeg helt tilbake ved starten. Noen som vet om de kommer en patch i nærmeste framtid som fikser dette? Er det noen som har prøvd multiplayeren, og hvordan fungerer det der med "survived for X weeks, day Y" ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 På vei hjem nå etter å fått byttet spillet. Gleder meg maks. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Dette er siste gang jeg kjøper fysiske spill via postordre. Greit at Elkjøp sier de sendte spillet på mandag, men det kan de umulig ha gjort. Heretter blir det digital day one, 50 kroner ekstra har jeg råd til. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fikk mitt på onsdag, men lurer på om jeg skal vente med å fortsette der jeg slapp grunnet alle som klager på at savegamet forsvinner. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fra Reddit: I got The Last of Us today played for around 3 and a half hours (and it was amazing), only to notice that the pause screen had a message saying "Autosaving. Please Wait". I left it there for a good 20 minutes and still no save. The Save, Load and Quit options are faded out while it's "attempting" to save. So I had no choice but to quit to the XMB or turn the console off. Quitting to the XMB caused the console to restart anyway. Upon loading the game, I was roughly 30-40 minutes into the game. The same also happened to a friend of mine, and there's a few people posting it on the official forums. Until a patch is released, regularly check the pause menu, if you see it's stuck on "Autosaving, Please Wait", leave it for 10 minutes just in case it works, then turn of your console and hope for the best Hopefully Naughty Dog can get a patch sorted quickly. Edit: [1] /u/PixelOrange points out Apparently, the game does save even with this bug. I found a site where the people were saying that the time stamps were all screwed up. If you go to "Load Game" instead of "Continue", you'll be able to find and select the correct save point. I'll be testing it as soon as I can (which will be a while) Les alt, spesielt siste del. Ingen fare. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ah, godt. Da blir det å knærte noen Clickers i dag også Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Stemmer det at det kom idag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Stemmer det at det kom idag? Release i dag ja Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg har surround 5.1 !!! Hehe nå skal det bli sånn scary Condemd spill feeling igjen xD Elsker det spillet altså Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har kommet en patch ihvertfall. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Har blitt litt oppslukt i alt hypen rundt spillet, og er sterkt fristet til å gjøre et impulskjøp. Men jeg trenger råd fra dere som har spilt spillet. Jeg HATER skytingen i Uncharted-spillene. Altså, skytemekanikken i seg selv, og bølgene med fiender som kommer konstant. Storyen, og faktisk klatringen, var underholdende nok til at jeg likte spillet greit, men tror dere jeg kommer til å like Last of Us? Mye av det som appellerte til meg var den morsomme og koselige stemningen. Er veldig glad i en god historie i spill, bare så det er sagt. Endret 14. juni 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå