Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet mitt i dag også.

Satt meg ned for å få følelsen av spillet, og wops så hadde 3 timer gått. Og når jeg skulle avslutte for å lage meg middag så fikk jeg opp auto-save buggen.

Quitta gamet og gikk tilbake etter middagen var konsumert. Og etter min store skuffelse så hadde ikke spillet lagret progressen etter 28 min played. Så nå er jeg helt tilbake ved starten.

Noen som vet om de kommer en patch i nærmeste framtid som fikser dette?

Er det noen som har prøvd multiplayeren, og hvordan fungerer det der med "survived for X weeks, day Y" ?

Lenke til kommentar

Fra Reddit:

I got The Last of Us today played for around 3 and a half hours (and it was amazing), only to notice that the pause screen had a message saying "Autosaving. Please Wait".

I left it there for a good 20 minutes and still no save. The Save, Load and Quit options are faded out while it's "attempting" to save.

So I had no choice but to quit to the XMB or turn the console off. Quitting to the XMB caused the console to restart anyway.

Upon loading the game, I was roughly 30-40 minutes into the game.

The same also happened to a friend of mine, and there's a few people posting it on the official forums.

Until a patch is released, regularly check the pause menu, if you see it's stuck on "Autosaving, Please Wait", leave it for 10 minutes just in case it works, then turn of your console and hope for the best

Hopefully Naughty Dog can get a patch sorted quickly.

Edit: [1] /u/PixelOrange points out Apparently, the game does save even with this bug. I found a site where the people were saying that the time stamps were all screwed up. If you go to "Load Game" instead of "Continue", you'll be able to find and select the correct save point.

I'll be testing it as soon as I can (which will be a while)

Les alt, spesielt siste del. Ingen fare.

Lenke til kommentar

Har blitt litt oppslukt i alt hypen rundt spillet, og er sterkt fristet til å gjøre et impulskjøp.

Men jeg trenger råd fra dere som har spilt spillet. Jeg HATER skytingen i Uncharted-spillene. Altså, skytemekanikken i seg selv, og bølgene med fiender som kommer konstant. Storyen, og faktisk klatringen, var underholdende nok til at jeg likte spillet greit, men tror dere jeg kommer til å like Last of Us? Mye av det som appellerte til meg var den morsomme og koselige stemningen.

Er veldig glad i en god historie i spill, bare så det er sagt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...