Seal Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da skjønner jeg at folk begynner å få spillet. Det betyr lang avstand fra denne tråden inntil spillet er fullført. Have fun! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Starten til Last of Us er et prakteksempel på hvordan man skal starte et zombiespill. Da mener jeg selve prologen. Helt enig. Den var ikke veldig lang, men likevel føler man med Joel. Kommer nok til å huske den biten en stund. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hmmmm, noen andre som har kjøpt via PSN? Er over midnatt men får fortsatt ikke startet nedlastningen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Samme her. Utrolig irriterende. Er jo en forholdsvis stor DL så hadde vært greit å komme igang. Savner "pre download" fra steam. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spørs sikkert også når en bestilte, jeg la vel min bestilling i februar tror jeg.. Hmm, jeg bestilte i aprli hos Elkjøp og fikk det i dag, eller blir vel igår (den 13. juni). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Er ikke langt ut i spillet...men dette lyser GOTY lang lang vei. Endret 13. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kandidat kanskje, men GTAV kommer til å stikke av med Game of the Year, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Og dises som jeg gleder meg til å komme hjem til min PS3 neste uke! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fra Reddit: I got The Last of Us today played for around 3 and a half hours (and it was amazing), only to notice that the pause screen had a message saying "Autosaving. Please Wait". I left it there for a good 20 minutes and still no save. The Save, Load and Quit options are faded out while it's "attempting" to save. So I had no choice but to quit to the XMB or turn the console off. Quitting to the XMB caused the console to restart anyway. Upon loading the game, I was roughly 30-40 minutes into the game. The same also happened to a friend of mine, and there's a few people posting it on the official forums. Until a patch is released, regularly check the pause menu, if you see it's stuck on "Autosaving, Please Wait", leave it for 10 minutes just in case it works, then turn of your console and hope for the best Hopefully Naughty Dog can get a patch sorted quickly. Edit: [1] /u/PixelOrange points out Apparently, the game does save even with this bug. I found a site where the people were saying that the time stamps were all screwed up. If you go to "Load Game" instead of "Continue", you'll be able to find and select the correct save point. I'll be testing it as soon as I can (which will be a while) Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hadde den buggen selv. Skjermen ble nesten helt svart, trodde det var skjedd noe med Brightness settingen på TV'en min. Gikk inn i main menu i spillet og så at det stod på ''autosaving'' veldig lenge, så jeg restarta PS3'en og valgte Continue igjen. Etter det så har jeg begynt å lagre manuelt i intervaller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fikk spillet i posten nå, Ellie Edition. Pappcoveret er faen meg ødelagt, revna og klemt ihjel. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fikk spillet i posten nå, Ellie Edition. Pappcoveret er faen meg ødelagt, revna og klemt ihjel. triste saker.... Hvilken service kjøpte du spillet fra? Og KAN NOEN FORTELLE HVA DE SYNES OM SPILLET!! :D:D HALLO!!!! Jeg måtte bare få opmerksomhet, jeg stoler ikke på anmeldelser, jeg må bare høre at ikke dette er noe crap hvor det eneste som er bra er cutscenes siden spill nå har blitt mere film og mindre gameplay Så visst noen digger spillet si ifra før jeg springer og kjøper det idag... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 triste saker.... Hvilken service kjøpte du spillet fra? Elkjøp. Prøvde å ringe kundeservice nå, men etter 30 minutter med "Takk for at du venter. Du vil få hjelp så snart en av våre konsulenter er ledige. Du kan også finne mye hjelp på våre nettsider." kun avbrutt av forferdelig bakgrunnsmusikk klarte jeg ikke mer. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Er Ai så dårlig som det vises, ALt virker så arcade i stedet for ordentlig gameplay. Skyt en man i hodet og han dør ikke ,, sigh.. Er redd dette bare er Uncharted over igjen. Cut scenes som er spillet. Men visst noen synes noe annet fortell meg så jeg kan gå og kjøpe spillet XP Endret 14. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg håper dere spiller med et surround anlegg. For dette er kunst når det kommer til lydbilde og kvalitet på lyd! Har du ikke et 5.1 lyd anlegg? Slå av spillet og kom deg til butikken! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg har surroundanlegg jeg, så det blir bra. Får vel prøve å ringe Elkjøp igjen. Koster vel sikkert rævmye og, Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg håper dere spiller med et surround anlegg. For dette er kunst når det kommer til lydbilde og kvalitet på lyd! Har du ikke et 5.1 lyd anlegg? Slå av spillet og kom deg til butikken! Helvete ! XPPP Mitt er ødelagt ..... Hva med 2 høytalere? Ikke tv høytalere Endret 14. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Helvete ! XPPP Mitt er ødelagt ..... Hva med 2 høytalere? Ikke tv høytalere Du vil gå glipp av mye herlige lyder da dessverre... For dem har vært ekstremt flinke til å lage et stort og troverdig lydbilde i The Last of Us. Du vil selvfølgelig få en bra opplevelse med bare 2 høyttalere men det er en liten åpenbaring i 5.1 lyd her altså... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du vil gå glipp av mye herlige lyder da dessverre... For dem har vært ekstremt flinke til å lage et stort og troverdig lydbilde i The Last of Us. Du vil selvfølgelig få en bra opplevelse med bare 2 høyttalere men det er en liten åpenbaring i 5.1 lyd her altså... Dammit nå må jeg fikse det XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå