Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hos meg heller.

*Hugs and kisses*

Da kommer det helt sikkert i morgen :) Dere har noe å se fram til!

Yes. Men skulle gjerne hatt det i dag, siden jeg og eksen skal spille det sammen, og jeg kun kan spille det frem til søndags ettermiddag, og da har jeg ikke mulighet til å spille det på to uker.

Lenke til kommentar

Ikke fått spill i dag heller....litt irriterende for andre som har bestilt fra Elkjøp fikk det allerede på tirsdag og i går.Virker som folk som bor på Østlandet (?) får spill tregere enn de som bor i fylker rund Buskerud,skjer gang på gang.

Lenke til kommentar

Nei, ingenting her heller, og jeg bor i Akershus så det kan stemme. Jeg vet ikke hvor elkjøp sender varene fra, men de må da ha et lager i Østlandsområdet, og da er det svakt at det skal ta 4 dager før et lite spillcover å komme frem, om det nå er elkjøp eller posten sin skyld...ja det er svakt nesten uansett hvor spillet blir sendt fra i Norge. Men så lenge en får det til lansering skal en ikke klage for mye I guess.

Lenke til kommentar

Elkjøp sender fra Sverige, og det er jo posten som har ansvaret for at posten kommer frem, Elkjøp driver ikke og kjører rundt og leverer spill i postkassa til folk.

Så skyld på posten, og i fremtiden bestill fra butikker som sender fra norge=kortere fremsendingstid.

Husk også at om dere kjøper Collector's Edition av spill, så kan ikke de bli sendt som brevpost i de fleste tilfeller, og da tar det enda lengre tid å sende det (Servicepakke, 3-5 dager).

Lenke til kommentar

Elkjøp sender fra Sverige, og det er jo posten som har ansvaret for at posten kommer frem, Elkjøp driver ikke og kjører rundt og leverer spill i postkassa til folk.

Så skyld på posten

Ikke posten sin skyld,Elkjøp sender ut i puljer og etter postnummer for at for eksempel Oslo folk ikke skal få mye tidligere enn Finnmark.Saken er at det ikke fungerer ,kjenner flere som bor i fylkene rundt Østlandet og de får alltid spilla 2-4 dager før meg....som bor sentralt like utenfor Oslo.

All post fra utlandet....og det meste innenlands....går via Oslo så da skulle jeg og andre i Oslo få spilla først hvis det hadde blitt sendt likt fra Elkjøp/Lefdal.

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

2-3 dager er mer enn nok, har bestilt fra CDON som også sender fra Sverige, fikk spillet dagen etter i to tilfeller. Alle andre ganger tar det 2 dager, samme hvis jeg bestiller fra Elkjøp. Bor i Trøndelag, så da burde jo såklart de som bor i Oslo ha fått spillet for lenge siden, om posten ikke har noen forsinkelser etc.

Lenke til kommentar

Elkjøp kan virkelig brenne i helvette. LAtterlig kundeservice, 3 dager på rad har jeg vært på telefonen med de og venta i over 1 time for å få kontakt me de helvettes fitte trolla!

Ringte i går og avbestilte spillet, i dag får jeg mail om at spillet er sendt? Hva faen feiler de jævla huleboerene?!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Elkjøp kan virkelig brenne i helvette. LAtterlig kundeservice, 3 dager på rad har jeg vært på telefonen med de og venta i over 1 time for å få kontakt me de helvettes fitte trolla!

Ringte i går og avbestilte spillet, i dag får jeg mail om at spillet er sendt? Hva faen feiler de jævla huleboerene?!!!!!!!!!!!!!

Elkjøp sin logikk er og lure kundene.

De reklamerer for ting de ikke har i butikken, men visst du kjæfter godt nok på de så kan de plutselig finne på og gå i lageret og hente denne tingen.

Alle vennene mine jobber i slike butikker og den verste skal vere Elkjøp hvor mye av treningen går i og lure kunder.

Dette er sannheten, Elkjøp er bare noe lureri ivertfall her hvor jeg bor.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ble nettopp bannet fra twitch for å streame demoen av spillet ....... ikke en advarsel engang. Kontoen min ble rett og slett fjernet på sekundet. Tydeligvis strenge regler for at folk ikke skal vise noe som helst av det før imorgen.

Lenke til kommentar

Ble nettopp bannet fra twitch for å streame demoen av spillet ....... ikke en advarsel engang. Kontoen min ble rett og slett fjernet på sekundet. Tydeligvis strenge regler for at folk ikke skal vise noe som helst av det før imorgen.

Velkommen til fremtiden.

Med mindre du skriver hva du viser med store bokstaver og alle firmane bak det igjen så blir videon kanskje ikke fjernet.

At de blir fjernet så sent er bare tegn på svakhet.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...