Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Finne seg i det må en til slutt gjøre, om en liker det heller ikke. Det kommer ikke til å komme forandringer nå, men jeg synes det da er en real knekk for troverdigheten når fiender nærmest løper over Ai-kompisene dine for å ta deg. Det er og helt klart at enkelte viktige elementer er tonet kraftig ned i forhold til hva utvikler tidligere har reklamert med. Ikke noen overraskelse forsåvidt, men ikke dermed mindre skuffende.

Skuffende er det da også at heller ikke anmelderne flest legger merke til slikt, noe som nesten må regnes som grov uforstand i tjenesten. Ikke at jeg ikke tror spillet er svært bra, men et "realistisk" overlevelses-spill burde få trekk for slike ulogiske saker. Ihvertfall hvis det er så fremtredende som i de gameplay-videoene jeg så.

Men men, jeg skal nå spille det før jeg setter en endelig dom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, gamere er allergiske selv mot det minste spor av ordet "eskorteoppdrag", eller ihvertfall ser utviklere til å tro det, og da er det en enkel løsning og gjøre alle små jenter og gutter usynlige. Men de kunne da i det minste greid å skjule det litt bedre.

Lenke til kommentar

Spillet kommer ut i morgen, ikke i dag. Så selvfølgelig er det ikke noe patch enda!

Aldri opplevd at Day 1 patch kommer ut først på Release. Pleier sjelden å kjøpe PS3 spill til release, men til X360 så fungerer både DLC koder opp til en uke før release, og eventuelle patcher er mulig å laste ned flere dager før release. Visste ikke at Sony var så streng på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...