g.i.r.l. Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Finne seg i det må en til slutt gjøre, om en liker det heller ikke. Det kommer ikke til å komme forandringer nå, men jeg synes det da er en real knekk for troverdigheten når fiender nærmest løper over Ai-kompisene dine for å ta deg. Det er og helt klart at enkelte viktige elementer er tonet kraftig ned i forhold til hva utvikler tidligere har reklamert med. Ikke noen overraskelse forsåvidt, men ikke dermed mindre skuffende. Skuffende er det da også at heller ikke anmelderne flest legger merke til slikt, noe som nesten må regnes som grov uforstand i tjenesten. Ikke at jeg ikke tror spillet er svært bra, men et "realistisk" overlevelses-spill burde få trekk for slike ulogiske saker. Ihvertfall hvis det er så fremtredende som i de gameplay-videoene jeg så. Men men, jeg skal nå spille det før jeg setter en endelig dom. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har startet! Gleder meg!! GameZone wtf!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Finne seg i det må en til slutt gjøre, om en liker det heller ikke. Man får håpe på en patch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Visst det er så åpenbare mangler i AI`en håper jeg på mirakler til jeg får spillt det i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det er ikke mangler i AI-en, det er nok gjort med viten og vilje for at kompanjongene dine ikke skal kødde det til for deg, men stygt er det likevel. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja, gamere er allergiske selv mot det minste spor av ordet "eskorteoppdrag", eller ihvertfall ser utviklere til å tro det, og da er det en enkel løsning og gjøre alle små jenter og gutter usynlige. Men de kunne da i det minste greid å skjule det litt bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Elsk, elsk! Merker at AI`en skriker i SP å monstrene ikke gjør noe. Men også noe feil her og der. Men uansett, veldig fornøyd. Endret 12. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Noen som får DLC kodene til å fungere? Verken Online Pass eller Survival DLC funka i går. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ikke sikkert det fungerer før det offisielt slippes.. Achievements fungerer jo heller ikke nå, og den typiske patchen som er ute på dag 1 kom jo heller ikke. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spillet kommer ut i morgen, ikke i dag. Så selvfølgelig er det ikke noe patch enda! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Og der var spillet i mine hender noe som er perfekt siden det regner og er grått og trist ute idag! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Regner med at mitt også kommer i dag, bare å glede seg! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spillet kommer ut i morgen, ikke i dag. Så selvfølgelig er det ikke noe patch enda! Aldri opplevd at Day 1 patch kommer ut først på Release. Pleier sjelden å kjøpe PS3 spill til release, men til X360 så fungerer både DLC koder opp til en uke før release, og eventuelle patcher er mulig å laste ned flere dager før release. Visste ikke at Sony var så streng på dette. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Har spilt Last of Us litt nå, er storfornøyd. 3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spillet kommer ut i morgen, ikke i dag. Så selvfølgelig er det ikke noe patch enda! Det var akkurat det jeg sa! Lenke til kommentar
ExE Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har akkurat startet spillet men jeg får ikke endret Y-axis til "snudd" som det heter så fint i den norske menyen. Det endrer seg ikke. Jeg må ha snudd y-axis. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg valgte engelsk menyer osv. Det er fint at du faktisk kan endre på det i spillet, ikke alle spill som har det. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Du kan snu kamera under Options, Controls. DLC kodene funker nå, men det er ingen patch. Har det blitt bekreftet at spillet kommer til å få en Day 1 patch? Finner ingen info om det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Herregud. Spillet har ikke kommet i dag heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå