Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Men er det lov da? Altså, har butikker lov til å gjøre dette før slippdato?

Ja. Bedriftene må jo kunne få sendt spillet ut til kunder så de har det tidsnok til release.

Forskjellen mellom nettbutikker og fysiske utsalgssteder er jo at nettbutikkene kan sende det ut noen dager i forveien, mens butikkene ikke kan sette spillene ut i butikken før release dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg akkuratt en mail fra Elkjøp...

Hei.

Vi har akkurat fått beskjed om at deres bestilling på The Last of Us vil bli sendt ut for sent. Det vil si at du ikke får spillet til release dagen, noe som er veldig beklagelig.

Vi ønsker å tilby deg The last of us Ellie edition. Det er en eksklusiv pakke, med en del ekstra innhold som du får til samme pris. (Les mer om Ellie edition ved å trykke her.)

Hvis du ønsker spillet på fredag kan vi gi deg pengene tilbake for netthandelen, og hjelpe deg med å reservere spillet i deres lokale Elkjøp butikk.

Ring oss på 815 32 000, så skal vi få sendt ut Ellie edition i morgen, eller hjelpe deg med en reservasjon.

Vi beklager virkelig dette, og ønsker deg en videre god kveld.

Mvh

Elkjøp Internett

Lenke til kommentar

Fra: [email protected]

Emne: Din pakke er nå sendt

Dato: 10. juni 2013 12.03.27 GMT+02.00

Fikk samme mail 10. juni og det var også den datoen som sto på elkjøp sine sider da jeg kjøpte spillet, men pengene ble ikke trukket før i dag, og siden spillet heller ikke kom i dag, så hvem vet?

Uansett, kunne ikke dy meg å skummet igjennom et par walkthrough videoer, og må si forventningene fikk seg et skudd for baugen. Hadde forsåvidt hørt noe om litt tvilsom Ai, men utifra det jeg så i disse videoene var det nokså patetisk svakt. Her løp Ellie rundt som en hjerneskada kylling midt mellom en haug zombier, et lett bytte mao., likevel var all konsentrasjonen rettet mot Joel som står stille et stykke unna. Samtidig virker det som menneskelige fiender har uendelig med ammo, og at de ikke mister ammo når de dør.

Det virker ikke som anmelderne har merket til dette, noe som gir meg håp om at det ikke er et problem, men det ville heller ikke være første gangen et unisont anmelderkorps overser åpenbare svakheter.

Lenke til kommentar

At fiender ignorer AI-en er tilstede, det må man bare finne seg i. Det ødelegger innlevelsen litt. Fiender dropper heller ikke ammo, noe som gjøres at det føles som om mengden ammunisjon holdes kunstig lav, for fiendene har ingenting i mot å pepre deg med kuler. Så helt autentisk er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...