Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Notorisk utro, og klarer aldri å slutte...

Anbefalte innlegg

Ja, det er det. Han tar jo et bevisst valg når han hopper til sengs med andre jenter enn kjæresten. Og jeg tviler sterkt på at han får fysiske, smertefulle abstinenser, hallusinasjoner og lignende hvis han lar vær å ha sex med andre.

Men for all del, selvfølgelig kan han oppsøke psykolog, kan godt hende det hjelper. Men i mellomtida bør han være såpass ansvarsfull at han ikke befinner seg eller går inn i nye forhold til folk han vet han ikke kan være trofaste mot. For TS er jo godt klar over problemet..

Jeg er ikke helt uenig med deg, men det er veldig lett å si at det bare er å slutte.

Når man er notorisk utro er det ofte noe dypere enn bare det å ha sex med andre jenter som er problemet. "Disse [notoriske utro] trenger stadige erobringer som bekreftelse, samtidig som de har angst for den nærheten og sårbarheten som ligger i et monogamt forhold, forklarer Thuen, som også er forfatter av en bok om utroskap. "(http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/1.1146230) Disse kan ha godt av terapi

Men for all del, det er mulig å bli "frisk" selv. Unngå å sette seg i situasjoner hvor man lett vet det kan skje, unngå å drikke seg full etc., men jeg tror det beste hadde vært å behandle det som er årsaken til denne atferden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det.

Bør jeg oppsøke psykolog?

Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30

Hva er målet ditt? Å bli sosialt akseptert? Skaper adferden din problemer for deg? Har du noen grunn til å forandre deg?

Hvis du ikke har det bra, kan du jo alltids få hjelp av en psykolog, men det høres for meg ut som om du bare er slik menn er biologisk skrudd sammen for å være. Respekt, godt gjort at du klarer å nedlegge såpass med damer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er målet ditt? Å bli sosialt akseptert? Skaper adferden din problemer for deg? Har du noen grunn til å forandre deg?

Hvis du ikke har det bra, kan du jo alltids få hjelp av en psykolog, men det høres for meg ut som om du bare er slik menn er biologisk skrudd sammen for å være. Respekt, godt gjort at du klarer å nedlegge såpass med damer.

Det skaper problemer for dama hans. Eller er ikke hun viktig?

Det er da ikke noe galt i å "nedlegge damer", men det kan man fint gjøre som singel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skaper problemer for dama hans. Eller er ikke hun viktig?

Det er da ikke noe galt i å "nedlegge damer", men det kan man fint gjøre som singel :)

1) Det man ikke vet, har man ikke (nødvendigvis) vondt av.

2) Damas problemer er ikke nødvendigvis hans problemer, så da er ikke det viktig, nei.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Glemte forresten å nevne at hun har barn, men det har ikke så mye å si for min del, da det ikke er mitt.

Ja, skaff deg profesjonell hjelp med en gang! Mannfolk som deg fortjener ikke å ha kjæreste, hun du er sammen med trenger å vite hva slags fyr du er slik at hun kan finne noe bedre enn søppel.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at TS enten finner seg en polyamorøs kjæreste, eller velger singellivet. Hvis du vil forandre deg og ikke være slik for alltid foreslår jeg også psykolog, men jeg har erfaring med folk med forskjellige avhengigheter, og i de tilfellene har verken psykologer eller [insert addicts here] anonymous hjulpet.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det.

Bør jeg oppsøke psykolog?

Dette er helt normalt. Ingen ting å bekymre seg over. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...