AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det. Bør jeg oppsøke psykolog? Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Glemte forresten å nevne at hun har barn, men det har ikke så mye å si for min del, da det ikke er mitt. Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30 Lenke til kommentar
Populært innlegg BIGG Skrevet 11. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. desember 2011 Enten psykolog, ellers bør du krype under dyna før sola står opp, for du vet hvordan det er med troll og solskinn...? 22 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva med å være single? Da kan du pule hvem som helst. 7 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Slå opp og vær singel for resten av ditt liv. Mennesker som deg gjør meg kvalm. Hvis det er et psykologisk problem og ikke bare dumme valg du tar, så oppsøk psykolog. 7 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Støtter forslaget til de to ovennevnte. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Håper for Guds skyld at hun leser denne tråden og du får så mye dritt som mulig. Du er patetisk rett og slett. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Han ber om hjelp til å slutte og dere driver med navnekalling som om det skulle hjelpe. Tror det er best å skjerpe seg litt. Men sexolog eller psykolog er nok tingen for deg, husk at du det å ha sex med fremmede er risikosport. 4 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det. Bør jeg oppsøke psykolog? Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30 Vis denne posten til kjæresten din så slipper du problemet. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vis denne posten til kjæresten din så slipper du problemet. Hvis han får seg en ny kjæreste etter det da, vil problemet hans forsvinne? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synd at anonympost-mulighet blir utnyttet til slik trolling 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vis denne posten til kjæresten din så slipper du problemet. Hvis han får seg en ny kjæreste etter det da, vil problemet hans forsvinne? Nei, det vil oppstå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis man virkelig vil slutte, er det ikke så vanskelig. Bare la vær å pul på andre. Enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Han ber om hjelp til å slutte og dere driver med navnekalling som om det skulle hjelpe. Tror det er best å skjerpe seg litt. Men sexolog eller psykolog er nok tingen for deg, husk at du det å ha sex med fremmede er risikosport. Hva i alle dager er det som tilsier at han bør oppsøke psykolog? 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sexavhengighet er en avhengighet på samme måte som alle andre avhengigheter. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva i alle dager er det som tilsier at han bør oppsøke psykolog? Han googla det sikkert. Han har minst 17 sykdommer nå, 3 av de er dødelige. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Så mye seriøst det var her da. Har faktisk en kamerat som er litt sånn. Han mista tellinga på hvor mange han var utro med, tror det var oppi 8-9. Noen folk er ikke ment for å være i forhold tror jeg! 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Så mye seriøst det var her da. Har faktisk en kamerat som er litt sånn. Han mista tellinga på hvor mange han var utro med, tror det var oppi 8-9. Noen folk er ikke ment for å være i forhold tror jeg! Da får man ta ansvar og ikke gå inn i forhold da, eventuelt finne ei som synes det er greit. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Nei, det vil oppstå. Akkurat. Med andre ord så vil ikke det hjelpe problemet hans stort. Om TS faktisk vil gjøre noe med problemet, så høres det lurt ut å snakke med en psykolog. Det er ofte en grunn til at man er notorik utro Hvis man virkelig vil slutte, er det ikke så vanskelig. Bare la vær å pul på andre. Enkelt og greit. Ja, høres jo veldig enkelt ut. Det er jo selvfølgelig bare å slutte Endret 11. desember 2011 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, høres jo veldig enkelt ut. Det er jo selvfølgelig bare å slutte Ja, det er det. Han tar jo et bevisst valg når han hopper til sengs med andre jenter enn kjæresten. Og jeg tviler sterkt på at han får fysiske, smertefulle abstinenser, hallusinasjoner og lignende hvis han lar vær å ha sex med andre. Men for all del, selvfølgelig kan han oppsøke psykolog, kan godt hende det hjelper. Men i mellomtida bør han være såpass ansvarsfull at han ikke befinner seg eller går inn i nye forhold til folk han vet han ikke kan være trofaste mot. For TS er jo godt klar over problemet.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå