pennylane Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg skal kjøpe et nytt tastatur til kjæresten min i julegave. Tenkte å bruke rundt 600 - 700 kroner på det. Han spiller for det meste HoN og Skyrim, så da lurer jeg på om det er noen som har noen lure tips? Har sett litt på Steelseries og Razer sine hjemmesider, men jeg aner jo virkelig ikke hva som er bra og hva som ikke er det. Har også lusket litt på de andre trådene som ligger her, men som sagt så er jeg ganske evneveik når det kommer til dette. Setter veldig stor pris på litt hjelp (: Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Steelseries 6gv2 eller 7g! Beste mekaniske tastaturet du får. http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=138620&banid=hwpg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618288 Ikke kjøp fra Amentio hvis du bruker prisguide eller lignende. "The 6Gv2 is for gamers who want a quality keyboard like the 7G, but can do without some of the more advanced features such as the audio ports for headphone-in and microphone-out, the two USB ports, and removable plastic handrest. " Ikke for å flippe off noen Razerfanboys her men hold deg unna Razer. Er dårlig kvalitet på utstyret deres, snakker av erfaring. Endret 11. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg bruker selv et Logitech G11 tastatur. Synes responsen når jeg spiller Lotro ikke er helt bra. Når jeg trykker ned knappene så tar det en liten stund før skillen blir utført. jeg trykker fort så muligens det er problemet? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Tror ikke det. Men jeg spiller en man mens kameraten min spiller en hobbit. Man er høyere enn en hobbit. Endret 30. desember 2011 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kjøpte meg ett Qpad MK-80 i går, og det var helt herlig å spille med! Knallbra å skrive med også i forhold til G110 som jeg hadde tidligere. Men er man allergisk mot tastatur støy, styr unna! Selv blir jeg noe nostalgisk av å bruke dette, herlig klikkelyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå