samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod Kanskje fordi du er en konsollfag? Du er vell en kvantitet istedenfor kvalitet person. Endret 11. desember 2011 av Wizzlee 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Konsoll fag Mere en som ser gamplay som nummer en en pc eiere som er desperate på spill som maxer riggen :!: Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod Jeg går heller for mindre smooth kontroller så lenge det gjør spillet mer realistisk og storslått. Ingenting er som å skyte en motspiller med sniper fra over 300 meter. Man må være smart, sikte et godt stykke over og trekke av på perfekt tidspunkt. Og når den kulen treffer, vet man at man spiller det beste spillet. 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod egen klasse? Counter Strike har vell det mest "Smoothe" gameplaye som er der ute, Call of Duty blir barnslig i forhold. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Konsoll fag Mere en som ser gamplay som nummer en en pc eiere som er desperate på spill som maxer riggen :!: cod er jo skyte spill for tolv åringer... null skill involved.. derofr det er så populert Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det har aldri rent noen annet enn dritt ut av kjeften til trollet samco så ville ikke brydd meg mer om den saken 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod CoD er i en klasse for seg selv: Resirkulering på høyt nivå Grafikkmessig verste AAA-lansering i 2011, et steg bakover fra Black Ops faktisk, selv Duke Nukem Forever ser bedre ut til tider. Skillcap er latterlig lav, gameplayet er reaksjonstid og å finne smarte plasseringer å gjemme seg. Du blir belønnet for å suge i spillet, jeg vet ikke om et annet spill som faktisk gjør dette. Battlefield 3 er på ingen måte perfekt det heller, men det er i det minste en frisk opplevelse sammenlignet med sine forgjengere. CoD er et bra spill på sin måte, men å si at det fortjener priser er feil, mange spilltitler har lansert i år som er betydelig bedre. 3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sier egentlig alt begge er 2 skyte spill.. cod er en classe for seg selv.. ea prøvde hardt men ingen medalje denne gangen kontrollene og smoothheten er ikke i nærheten av cod CoD er i en klasse for seg selv: Resirkulering på høyt nivå Grafikkmessig verste AAA-lansering i 2011, et steg bakover fra Black Ops faktisk, selv Duke Nukem Forever ser bedre ut til tider. Skillcap er latterlig lav, gameplayet er reaksjonstid og å finne smarte plasseringer å gjemme seg. Du blir belønnet for å suge i spillet, jeg vet ikke om et annet spill som faktisk gjør dette. Battlefield 3 er på ingen måte perfekt det heller, men det er i det minste en frisk opplevelse sammenlignet med sine forgjengere. CoD er et bra spill på sin måte, men å si at det fortjener priser er feil, mange spilltitler har lansert i år som er betydelig bedre. Nå skal det først nevnes at jeg ikke har spilt verken MW3 eller BF3, bortsett fra betaen, men hva er det egentlig som gjør BF3 til en frisk opplevelse? Av det jeg har spilte virket det å være samme resirkulerte skytespill som alltid, bare med bedre grafikk og en fortsatt tvilsom fysikkmotor. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Godt gjort av dei å vere både forutsigbare og så totalt på viddene. Alt er som det skal være i denne bransjen. Verste er at de fleste spillsidene kommer opp med lister som er omtrent tilsvarende. Gamer kommer ikke til å ligge langt unna de heller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Nå skal det først nevnes at jeg ikke har spilt verken MW3 eller BF3, bortsett fra betaen, men hva er det egentlig som gjør BF3 til en frisk opplevelse? Av det jeg har spilte virket det å være samme resirkulerte skytespill som alltid, bare med bedre grafikk og en fortsatt tvilsom fysikkmotor. Grafikken er nydelig Battlefield-serien lanseres ikke så ofte: BF2 kom ut for seks år siden. (BF:BC-serien er ikke det samme som BF-serien) Animasjonene og innlevelsen dette gir i spillet er utrolig bra og det største fremskrittet. Godt polert og gjennomtenkt gameplay. Sammenligner man dette mot alt annet søppel som kommer ut hvert år skinner BF3 virkelig frem. Ingen revolusjon på noen måte, men absolutt en frisk opplevelse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå skal det først nevnes at jeg ikke har spilt verken MW3 eller BF3, bortsett fra betaen, men hva er det egentlig som gjør BF3 til en frisk opplevelse? Av det jeg har spilte virket det å være samme resirkulerte skytespill som alltid, bare med bedre grafikk og en fortsatt tvilsom fysikkmotor. Grafikken er nydelig Battlefield-serien lanseres ikke så ofte: BF2 kom ut for seks år siden. (BF:BC-serien er ikke det samme som BF-serien) Animasjonene og innlevelsen dette gir i spillet er utrolig bra og det største fremskrittet. Godt polert og gjennomtenkt gameplay. Sammenligner man dette mot alt annet søppel som kommer ut hvert år skinner BF3 virkelig frem. Ingen revolusjon på noen måte, men absolutt en frisk opplevelse. Så vidt jeg kan se er det altså ikke friskt i det hele tatt. Bare en oppgradering teknologisk sett. Og Bad Company er definitivt en del av Battlefield-serien. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så vidt jeg kan se er det altså ikke friskt i det hele tatt. Bare en oppgradering teknologisk sett. Og Bad Company er definitivt en del av Battlefield-serien. Det er friskt sammenlignet med alle andre skytespill den siste tida: CoD:BO, CoD:MW3, MoH, BF:BC2, Duke Nukem Forever og alt annet resirkulert drit. BF3 er mye nærmere en skikkelig PC-skyter enn BF:BC2 noengang vil bli. Bad Company er et sidespor sammenlignet mot Battlefield-serien, fokuset og gameplayet er langt mer rettet mot konsoller og historie enn Battlefield har vært. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så vidt jeg kan se er det altså ikke friskt i det hele tatt. Bare en oppgradering teknologisk sett. Og Bad Company er definitivt en del av Battlefield-serien. Det er friskt sammenlignet med alle andre skytespill den siste tida: CoD:BO, CoD:MW3, MoH, BF:BC2, Duke Nukem Forever og alt annet resirkulert drit. BF3 er mye nærmere en skikkelig PC-skyter enn BF:BC2 noengang vil bli. Bad Company er et sidespor sammenlignet mot Battlefield-serien, fokuset og gameplayet er langt mer rettet mot konsoller og historie enn Battlefield har vært. Det har jo faktisk kommet ut en del andre skytespill de siste 2-3 årene enn det mølet du greier å ramse opp. Forøvrig synes jeg Battlefield 3 føyer seg pent inn i rekken over "resirkulert drit", som du så fint kaller det. Bare det at DICE brukte masse tid, penger og ressurser på en enspillerdel(historie) som så og si fikk stryk over hele linja fordi det gjorde "Modern Warfare"-formelen dårligere enn Modern Warfare viser vel at spillet er rettet mot CoD-folket og konsoller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det har jo faktisk kommet ut en del andre skytespill de siste 2-3 årene enn det mølet du greier å ramse opp. Forøvrig synes jeg Battlefield 3 føyer seg pent inn i rekken over "resirkulert drit", som du så fint kaller det. Bare det at DICE brukte masse tid, penger og ressurser på en enspillerdel(historie) som så og si fikk stryk over hele linja fordi det gjorde "Modern Warfare"-formelen dårligere enn Modern Warfare viser vel at spillet er rettet mot CoD-folket og konsoller. Selvfølgelig, jeg glemte red orchestra, Homefront, RAGE (som strengt tatt ikke er en ren FPS), Bulletstorm (som var bra, men et helt annet gameplay), Brink (brenn i helvete, ikke Modern Military Shooter), FEAR 3 (som er horror), Crysis 2 (Crysis er bedre, men fortsatt OK) og sikkert en haug andre spill. Hovedsaklig er det nok heller øynene som ser, for meg har BF3 vært en frisk opplevelse i MMS-delen av FPS og vært tilpasset PC langt bedre enn de fleste andre spill de siste årene. Tydeligvis er det å tilby FOV-justering en dødssynd i dag, det samme gjelder multiplayer-baner som er større enn en fotballbane. Det er mye som ikke er bra i BF3: Helt idiotisk unlock-system der eldre våpen er helt enkelt bedre enn nyere våpen. Enspillerdelen i BF3 er elendig Hitdetection på klientsiden er ikke et fremskritt. Co-Op er skriptet til det evige og grusomt kjedelig. Maskinvarekravene er relativt høye for PC-spill i dag, men kan forsvares. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå