sickboi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 kjøpte en samsung galaxy s 2 i går, og lyset virker å gå i dvalemodus da jeg skriver sms,så langt er problemet mest synlig da jeg skriver sms med tlf "liggende" dvs da jeg legger mobilen horisontalt for å skrive. med dvalemodus mener jeg ikke at skjermen blir helt svart, men den blir mye mørkere, for så etter en liten stund å bli helt lys igjen, og sånn holder den på gjennom hele sms skrivinga. ser også det skjer da jeg skal bruke mobilen til vanlig og må berøre mobilen for å få vekk åpningsskjermbildet. dvs av og til er bakrunnslyset 100%, mens av og til dukker det opp med 75% lys, for så etter en liten stund bli 100% lyst. er det noen innstillinger jeg kan fikse dette på, eller er det noe galt med mobilen? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Gå på innstillinger -> skjerm, og se at det ikke står på automatisk. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 takk, skal prøve det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå