Leoron Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva er bedre med Sapphire Ultimate Edition Atlantis 9800 Pro 128mb i forhold til Sapphire Atlantis 9800 Pro 128mb? Det er liten info på komplett.no og jeg fant lite ved å surfe rundt. Det må jo være betydelige forskjeller når prisen skiller ca. 700,- (på komplett.no). Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Fordelen med det er at det ikke har vifte, slik at du slipper å bli plaget av viftestøy. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 er kjølingen like god da. og er det den eneste fordelen med det? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 den bruker en ribbe ifra zalman som koster rundt 250kr på www.3dfxcool.no , en slik ribbe er enkel og montere selv men da mister du garantien. kjølingen er tilstrekkelig hvis du ikke har det veldig varmt inne i kabinettet ditt, og at du slipper viftestøy er det eneste fordel med U.E. jeg blir helt tussete av pc støy så jeg kommer sikkert til å kjøpe en ultimate edition kort- Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Den viftens om er på mitt kort fungerer alldeles supert og jeg er ikke plaget av noen form for støy fra kortet så den "vanlige" radeon 9800 pro duger som bare det...ingen vits å kaste mere penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå