mathiasjohansen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei. Skal ha mattetentamen neste uke. Går i 10. klasse og har Faktor 3 som mattebok. Lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i oppgavene på nett? vet det skal gå ann, men finner ikke den siden. på forhånd takk! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 er ikke det juks da? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er vell ikke juks om det ligger ute på nettet. Har ikke peil på hvor du kan finne det. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det spørs hvordan skolen din har satt det opp det, på min skole så brukte de fjorårets eksamen når vi hadde tentamen. Resultatet var at jeg fikk tak i engelsk eksamen og solgte den for 50kr per eksemplar. (Tjente litt penger den uka kan man si ) (Og hvordan jeg fikk tak i den, jeg fikk tak i brukernavn og passord til eksamensdirektoratet sine nettsider. How? Ja nå kan du lure...) Er uansett lite å tjene på å prøve å jukse. Du lurer bare deg selv. Jobb med matteoppgaver og fokuser på det du finner vanskeligst. Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 [..,]brukernavn og passord til eksamensdirektoratet sine nettsider. Har disse noen gang vært forandret fra det opprinnelige? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 [..,]brukernavn og passord til eksamensdirektoratet sine nettsider. Har disse noen gang vært forandret fra det opprinnelige? Og det er heller ikke meningen. La meg sitere: Årsaka til at sidene er passordsikra, er at oppgåvene inneheld materiell som det er knytt opphavsrettar til. Det er ikkje Utdanningsdirektoratet sin intensjon at oppgåvene skal være hemmelege for elevane. Vi ønskjer derimot at elevane bruker eksempeloppgåvene og eksamensoppgåvene med vurderingsrettleiingar, i samarbeid med læraren, til å førebu seg til eksamen. Vi oppmodar skolane til å gjere elevane kjende med brukarnamn og passord. For ordens skyld er både brukernavn og passord "Eksempel", uten hermetegn og med stor forbokstav. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 er ikke det juks da? Det er ikke juks å jobbe med gamle eksamensoppgaver/heldagsoppgaver. Gjør det faktisk selv as we speak... Min erfaring er at lærerene tar oppgaver fra tidligere prøver, og endrer litt på de til neste år. Da får man jo god erfaring ved å lese på gamle prøver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå