Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) 1. Har åpnet porten 25565 som må åpnes i routeren, savet + reboot og rettet mot riktig ip. 2. Har lastet ned både exe og jar filene (server) 3. Bruker riktig ip addresse på minecraft når jeg oppretter server. 4. skriver riktig navn iforhold til server properties og innstillinger generelt er OK (etter det jeg har sett og blitt fortalt av en kamerat som det funker for) 5. Windows Brannmuren min er åpen for Minecraft, både inn og ut.. har laget egne regler for det. 6. Minecraft Serveren er igang før jeg starter og funker. Noen som har noen forslag ? Kan jo hende jeg har gjort noe feil hvor jeg trur jeg har gjort riktig, men tviler... Endret 11. desember 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du portet routeren? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, som sagt i punkt nr 1, så har jeg åpnet 25565, rettet mot riktig ip også. Så kan ikke være noe der skulle man tro.. Men får jo ikke connection. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ikke satt opp IP i server innstillingene? (Skal ikke være noe der) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 1 ting jeg har lagt merke til, er at Pcen min først sto på 10.0.0.4 i routeren, men plutselig sto på 10.0.0.2 når jeg sjekka mens jeg holdt på med Minecraft. Har åpnet 25565 på både 4 og 2. Ikke satt opp IP i server innstillingene? (Skal ikke være noe der) Nei. Den er blank som den skal være. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du må sette statisk IP på pc'en din når du åpner porter. Ta en IP som du er sikker på at ingen andre tilkoblet har 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Altså fks 10.0.0.50 ? bare skrive inn porten og den addressen istedenfor ? er litt grønn. Endret 11. desember 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Unødvendig med så høyt tall Ta noen få tall over forskjellige ting du har koblet til nettet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Trur jeg skjønner deg feil, for det funket ikke ved å gjøre det rett frem slik. Nå får jeg ikke connectet til vennene mines servere engang. Jeg får lese litt. Endret 11. desember 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tror du burde lære deg å sette statisk IP på pc'en din først, så starte med minecraft server.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Er ikke så lett å vite at jeg trenger det. Er andre som ikke trenger å gjøre det, men virker som jeg kanskje må gjøre det.. Vi får se om det funker. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Visse personer kommer igjennom, men for at alle skal kunne joine må man åpne noen porter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Nå fikk jeg det til, har full grønn connection på serveren min, MEN... Er det noe som har skjedd på minecraft idag ? Er veldig mye lagg for alle på både kameraten min sin server og den jeg startet selv nå.. vansklig å connecte seg og verdenene er helt skrudde i starten + mye lagg. Skjedde for noen timer tilbake på kameraten min sin server, så regner med at mitt er i orden nå, fordi om det er mye invalid server key, connection brudd, lagg og mye prøving for å komme seg inn. Takker og bukker for hjelpen Endret 11. desember 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå