jaakervik Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Tror egentlig ikke at de er veldig plaget av fanpost. Tror nok det er meget mulig å få napp. Gi tilbakemelding Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Hva hvis du faktisk ikke bor i distrikt der kjendiser kommer da? Ikke alle bor i Oslo. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Ta frem noe å skrive på og med, og spør "kan jeg få autografen din" ? Thats it! Bor i Namdalen i Nord trøndelag, det enste vi har av kjendiser her er bjarne brøndbo, chand og Åge Aleksandersen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå