jaakervik Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er det noen her som samler på autografer? Har veldig lyst til å samle selv, men vet ikke helt hvordan jeg skal starte. Tenker først og fremst på og sende mail til forskjellige kjendiser, men har ikke akkurat mange mailaddreser og vet ikke hvordan jeg finner dem. kjempefint om noen kunne hjulpet meg på noe vis trenger virkelig en hobby.. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Autografer man får på mail blir vel ikke helt "godkjente". Og tviler på at noen gidder å sende en autograf i posten Et fint sted å starte er vel gjerne talkshows (f.eks. senkveld med Thomas og Harald). Nye gjester hver uke =) Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Bor ikke akkurat i storbyen for å si det sånn.. Har sett litt rundt på nettet og det ser faktisk ut som at en del gjør det, men takk for svar Endret 10. desember 2011 av jaakervik Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Et alternativ kunne vært å sendt et brev til en kjendis som inneholdt et kort fanbrev i tillegg til f.eks. et ark inni en konvolutt (med frimerke på allerede). Da må jo de bare skrive autografen sin og sende konvolutten av gårde, hvis de gidder. Lykke til! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Det var ikke dumt, får vell prøve det Takk Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Sendte mail til siv jensen, fikk svar om at hun skulle sende bilde med autograf:D Har sendt til flere, tottenham, barcelona, og rosenborg. Fått svar fra fcb og totteham om at mailen var videresendt, spennende:) Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 vurderer dette selv (det med brev). Vet noen hvor mye koster det til usa og til england? tur retur blir det vell (eller hva trenger man?) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Til og med 20gram koster 8,50 i norge, 11 til europa, 12 til resten av verden. Til og med 50 gram koster 13 i norge, 15 til europa, 22 til resten av verden. Hva det koster å returnere det er jeg ikke sikker på, og jeg tviler litt på at du kan sette et norsk frimerke på et brev som skal bli sendt fra USA. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 vurderer dette selv (det med brev). Vet noen hvor mye koster det til usa og til england? tur retur blir det vell (eller hva trenger man?) Om du sender og får noen svar takker jeg gjerne ja til navn og adresse:) Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Idag kom autografen i posten Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fra hvem? Og hvordan gikk du fram + pris Skal jeg f.eks si : Dear fornavn og etternavn, i am a great fan of your acting work. I was wondering if you could be so kind and give me your autograph. Greatings from mittfornavn mittetternavn Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Det er vell noe sånt man må sende ja. jeg sendte som sagt en mail til siv jensen der jeg spurte om jeg kunne få en i posten. Å ja det var smisking der Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fra hvem? Og hvordan gikk du fram + pris Skal jeg f.eks si : Dear fornavn og etternavn, i am a great fan of your acting work. I was wondering if you could be so kind and give me your autograph. Greatings from mittfornavn mittetternavn Sikkert kult for mennesket å få vite hvor du kommer fra. Om du har vært på en av konsertene deres, og hvorfor du er fan. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fra hvem? Og hvordan gikk du fram + pris Skal jeg f.eks si : Dear fornavn og etternavn, i am a great fan of your acting work. I was wondering if you could be so kind and give me your autograph. Greatings from mittfornavn mittetternavn Sikkert kult for mennesket å få vite hvor du kommer fra. Om du har vært på en av konsertene deres, og hvorfor du er fan. Jaha, men tar de virkelig tid til å lese alle brevene ? Om jeg hadde fått hundrevis av brev så hadde jeg (noen) ganger git blanke f** Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ^^ Enig med den. Gjerne best å strukturere brevet ca. sånn som dette: Hei [kjendis], Jeg er en stor fan av deg, og det hadde vært utrolig kjekt om du kunne sendt meg autografen din til adresse: Ola Nordmann Osloveien 1 0001 Oslo Jeg har vært på konsert Da Da Da, og synes dette var Da. Bla bla bla bla bla.... Mvh, Ola Nordmann Da kommer du til poenget veldig raskt slik at hvis de ikke ønsker å lese brevet så vet de uansett at du ønsker å få signatur. Kan være en måte å gjøre ting på. -3R4 Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det er vell noe sånt man må sende ja. jeg sendte som sagt en mail til siv jensen der jeg spurte om jeg kunne få en i posten. Å ja det var smisking der Er uansett en billig stemme for FrP. Et annet tips kan være å hendevende seg til twitter-profilen deres. De fleste kjendiser er på twitter, og oppfører seg meget pent der. Endret 15. desember 2011 av Smalltimer Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Sikkert ikke dumt det siste heller, er jo verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tja, det faktum at hun faktisk legger ved et bilde i tillegg, tyder jo på at det ikke er hver dag hun får en sånn henvendelse. Og det tror jeg igrunn gjelder de aller aller fleste norske kjendiser. Lett å tenke seg at de er tusen fot over oss andre, og sikkert har postkassen full av fanbrev hver eneste dag. Men til syvende og sist tror jeg igrunn folk flest oppfører seg ganske så folkelige mot kjendiser. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Sikkert litt begrenset hvor mange som spør etter autografer, iallefall her i landet. Tror egentlig de fleste norske kjendiser blir glade for slike henvendelser. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er mest opptatt av de engelske/amerikanske stjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå