tkorsvold Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei, har en del eldre spill som jeg gir bort, her er listen hvis noen er interessert: Alle er fysiske eksemplarer. Jeg bor i Bergen, førstemann til Mølla (hvis noen vil ha så gamle spill, da... - Star Wars - Knights of the old Republic - IGI 2 - Warcraft 3 - Rise of Nations (2 stykker) - Rise of Nations - Thrones & Patriots expansion pack (2 stykker) - Clive Barker's Undying - Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - Shadows of Undrentide expansion pack - Victoria - Heroes of Might & Magic IV - Icewind Dale - Championship Manager 4 - Privateer 2 - the darkening - Starcraft 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei, har en del eldre spill som jeg gir bort, her er listen hvis noen er interessert: Alle er fysiske eksemplarer. Jeg bor i Bergen, førstemann til Mølla (hvis noen vil ha så gamle spill, da... - Star Wars - Knights of the old Republic - IGI 2 - Warcraft 3 - Rise of Nations (2 stykker) - Rise of Nations - Thrones & Patriots expansion pack (2 stykker) - Clive Barker's Undying - Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - Shadows of Undrentide expansion pack - Victoria - Heroes of Might & Magic IV - Icewind Dale - Championship Manager 4 - Privateer 2 - the darkening - Starcraft 1 Hvilken platform? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er rimelig sikker at det er snakk om PC. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Er PC ja :-) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Korleis gjer vi det om eg til dømes gjerne vil ha Clive Barker's Undying? Bor òg i Bergen. ... Og er litt usikker på om dette eigentleg er riktig stad for denne tråden. Hm. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Tja, mulig tråden er litt feilplassert... Jeg jobber på TV 2, kan evt legge noe i resepsjonen der. Ellers er det bare å hente hjemme hos meg på Eidsvågneset :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå