bekimc Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har da skjermen Samsung 27" LCD Syncmaster P2770FH. Har alltid hatt det slik at når jeg slår av min PC slår også skjermen seg automatisk av. I dette tilfelle slår jeg av PC og skjermen fortsetter å blinke og lyse opp rommet når jeg skal sove. Er det noen som har vært borti dette før, og vet om en fiks for dette? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 har du sjekket om alle innstillingene er riktig ? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hva mener du med 'alle'? Har sjekket på touchmenyen på skjermen og fins ikke noen innstillinger for å slå av skjermen automatisk når jeg slår av PC. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 du kan jo trekke ut kontakten! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 blinker skjermen som om den bytter mellom portene? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Er dessverre det jeg gjør, Dore123m. Ja, ganske sikker på at det er det Olestokk. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 du kan jo prøve dette: menu - setup & reset - auto source - manual det er slik det virker på min samsung, hadde samme problemet selv. kan jo være at menyen er litt annerledes da :/ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 you! Tusen takk, tror det skal fikse det ja. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 you! Tusen takk, tror det skal fikse det ja. bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå