imp69 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg kjører WindowsXP PRo, har et CNET Pro200 nettverkskort, Athlon 1Ghz prossesor. Problemet mitt er at hver gang noen kopierer noe av meg så jobber pcen min 100% alt går meget treigt. Dette skjer når det er både en eller flere personer som prøver å kopiere noe av meg. Hvis jeg kopierer noe av andre så jobber ikke deres pcer så mye (sikkert 10-20% tror jeg) mens min jobber 100% nå også. er det noe galt me nettverkskortet mitt eller er det noe med selveste Windows. (har prøvd å formatere). *grr* frustrerte! hehe. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 høy cpu usage er typiskt for billig nettverkskort Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jepp! Hadde samme problem med mitt Jensen kort. Lå rundt 100%, men med en gang jeg satte inn 3Com kortet mitt, lå CPU'en på rundt 10% Lenke til kommentar
imp69 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 tenkte meg det var noe slik ja. hvilket nettverkskort vil du/dere anbefale da? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 tenkte meg det var noe slik ja. hvilket nettverkskort vil du/dere anbefale da? Intel PRO er vel det som gir mest for penga nå om dagen. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 3Com Jeg liker det! Men det kan jo hende at Intel PRO er bedre... inte vet jag Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 tenkte meg det var noe slik ja. hvilket nettverkskort vil du/dere anbefale da? Du kan sjekke om det er en nyere eller bedre driver hos produsenten, XP sine egne drivere er i mange tilfeller nokså dårlige. Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Prøv NYE drivere først, virker ikke det så kan jeg anbefale dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=20&s=pl Har dette selv i 1 pc og 3Com i en annen med 25M kabel mellom og det fungerer bare helt topp! Jeg kjøpte selv Intel Pro kortet på MULTICOM for 499.- men da må enn laste ned drivere selv og det er eneste jeg hadde problem med, Synes Intel sin side var rotete å lete på, hadde et par kjempe BOM før jeg fant rette driveren :-) MEN det var MEG!! Skal du ha et 10/100 kort gå for 3Com! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå