Johan Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Well well. M4 er nok litt mere pålitelig en AK'en, tror jeg da. Det finnes svært mange typer Kalasnikov.Dessuten er ikke AK'en bedre fordi den har større kailber. AK er 7,62mm mens M4 er 5,56 NATO. M4 har bedre stoppekraft, og det er mye viktigere. Men i alt settt er jo en M4 dyrere en en AK, så ak er jo igge helt ræva nei. [ Denne Melding var redigert av: johan på 2002-03-11 16:15 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 TMP knuser folk... Bare man kan bruke den... I ShadowWarrior kunne man slå på stumtjenere og slikt, for å få fler HealthPoints... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Liker ikke AK'en i det hele tatt, rekylen er for høy og på lang avstand er den håpløst hvis man ikke treffer på første avstand. Foretrekker helle M4 som har lyddemper og lavere rekyl.. Lenke til kommentar
T-BoNdE Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 GLOCK i cs er definitivt det Dårligste våpenet i et fps spill noen gang!! glock suger!! Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Luftgeværet i CS suger stort Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Glock er faktisk bra når man klarer å sikte etter hode ordentlig =P Dårligste våpen må jeg si er de automat sniperne i spillet =) synes jeg da Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 **** hvor feil går det ann å ta? fant nettopp ut hva glock kan brukes til hvis du spiller mot de verste n00bene blir det nesten rettferdige lag!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå