Gå til innhold

dårligste våpen.


Anbefalte innlegg

hva synest dere er det dårligste våpenet dere har brukt i et fps spill?

 

jeg stemmer på blasteren i Quake2.

 

_________________

hansol 710D

t-fugl 1.3

abit KG7

256 DDR

creative geforce annihilator pro

95GB western digital HD

3Dmark 01: 3600

 

[ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-02-07 19:33 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehm.. tmp er det våpenet i cs med minst rekyl. du kan fyre av over 10 skudd uten at kulene går alle veier.. og har i tillegg den høyeste rof'en (rate of fire) sammen med p90, og er i tillegg en av de raskeste våpenene å reloade.

 

kraftig er den ikke, men klarer du å sikte, så er ikke det noe problem. 10 kuler i det generelle overkropp/hode-området tar et millisekund å fyre av, og tar knekken på de fleste.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 16:37, psilocybe skrev:

Quote:


On 2002-02-08 15:59, nekroz skrev:

TMP og Glock dårlige?!


 

tmp er bra. glock er dårlig.

 

begge to bruker samme (svake) ammo, men tmp spytter dem ut betraktelig raskere enn glock. dermed, bra saker. :smile:

 

colt og ak bruker jo et år mellom hvert skudd i forhold.

 

Hmmm..man holder ikke inne avtrekkern med colt eller ak veitu...man skal skyte små bursts...det verste som finnes er n00bs som står 100 m. fra deg, han har ak od du colt. Han holder triggern inne og sprayer hele området med kuler. Jeg slenger meg ned, og gir han fem velplasserte skudd i kroppen..han dø vare :grin:

Lenke til kommentar

TMP og Glock rocker.

TMP skyter kjapt, er lett, lite og lyddempet. Dersom du er god, kan du slakte mange folk med TMP før noen fersker noe som helst... Og når de fersker det, er det for sent...

Glock er også genialt. Lite, lett, kjapt (på single shot), tar mange kuler i magasinet. Dreper effektivt. Kan ofte være erstatning for DesertEagle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...