The man! Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 hva synest dere er det dårligste våpenet dere har brukt i et fps spill? jeg stemmer på blasteren i Quake2. _________________ hansol 710D t-fugl 1.3 abit KG7 256 DDR creative geforce annihilator pro 95GB western digital HD 3Dmark 01: 3600 [ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-02-07 19:33 ] Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 det må være TMP(eller noe sånt) i counterstrike Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 eh, tmp dårlig? er du morsom? tmp er grisebra. glock, derimot.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 TMP= -Ikke treffsikker(såvidt man klarer å treffe veggen =) -Gir ikke så mye skade Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 ehm.. tmp er det våpenet i cs med minst rekyl. du kan fyre av over 10 skudd uten at kulene går alle veier.. og har i tillegg den høyeste rof'en (rate of fire) sammen med p90, og er i tillegg en av de raskeste våpenene å reloade. kraftig er den ikke, men klarer du å sikte, så er ikke det noe problem. 10 kuler i det generelle overkropp/hode-området tar et millisekund å fyre av, og tar knekken på de fleste. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Definitivt rocket launcheren i quake2..Hvis du skyter og hopper rett etterpå får du raketten i hodet :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 TMP er elendig! Jeg kjøper heller en mp5,colt,aug,deagle,ak,sg552 til og med AWP! Kniven er nesten bedre... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 I Unreal Tournament er alle våpenene konge! :smile: Lenke til kommentar
Prvo Kris Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Prøv rørstumpen i Kingpin!! Er ikke den tidenes verste våpen,da vet ikke jeg. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 TMP og Glock dårlige?! Med TMP er det ***** enkelt å få MASSA hs.. jeg har flere ganger drept ganske gode folk med TMP når de har AK. Og Glock... Sier bare en ting: Burst... 3 headshots! Syns heller de "automat-sniper-riflene" i CS er dårlige. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg stemmer på rørstumpen i Kingpin. Den suger! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 15:59, nekroz skrev:TMP og Glock dårlige?! tmp er bra. glock er dårlig. begge to bruker samme (svake) ammo, men tmp spytter dem ut betraktelig raskere enn glock. dermed, bra saker. :smile: colt og ak bruker jo et år mellom hvert skudd i forhold. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 08:34, Thaxx skrev:Definitivt rocket launcheren i quake2..Hvis du skyter og hopper rett etterpå får du raketten i hodet :smile: rocket launcheren i Quake2 er jo dritbra! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 16:37, psilocybe skrev: Quote: On 2002-02-08 15:59, nekroz skrev: TMP og Glock dårlige?! tmp er bra. glock er dårlig. begge to bruker samme (svake) ammo, men tmp spytter dem ut betraktelig raskere enn glock. dermed, bra saker. :smile: colt og ak bruker jo et år mellom hvert skudd i forhold. Hmmm..man holder ikke inne avtrekkern med colt eller ak veitu...man skal skyte små bursts...det verste som finnes er n00bs som står 100 m. fra deg, han har ak od du colt. Han holder triggern inne og sprayer hele området med kuler. Jeg slenger meg ned, og gir han fem velplasserte skudd i kroppen..han dø vare Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 TMP og Glock rocker. TMP skyter kjapt, er lett, lite og lyddempet. Dersom du er god, kan du slakte mange folk med TMP før noen fersker noe som helst... Og når de fersker det, er det for sent... Glock er også genialt. Lite, lett, kjapt (på single shot), tar mange kuler i magasinet. Dreper effektivt. Kan ofte være erstatning for DesertEagle.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 enig :smile: verste våpenet må være dispersion pistol fra orginale unreal, den blei jo rett og slett verre når den blei oppgradert og. Blasteren fra q2 er og drit. I CS er disse jevlig dyre sniperene og noe piss. det råaste våpenet ever, er lighsabre fra jedi knight Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Enig i at rørstuben i kingpin må være det værste våpenet noensinne! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 syns fremdeles at TMP suger i cs... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Prøvde demoen av en Jedi-ting-totalconversion til MaxPayne... Mens min data-kyndige (yndlings-)onkel så på... Og vi diskuterte umiddelbart lyssabelen (på demoen) oppsider & nedsider... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 22:35, juzamsig skrev:syns fremdeles at TMP suger i cs... jaja.. join the store-grå-massen-som-bare-bruker-m4-og-ak-og-mp5-club. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå