jeckyll Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Heisann! jeg har akkurat kjøpt meg en asus eee pc, ett skikkelig impuls-kjøp kan man si (sjekket ikke NOEN spesifikasjoner, bare måtte ha den til å se på film i sengen og sånn). Nå har det seg sånn at når jeg kjører Utorrent så blir maskinen meeget treg, til og med å surfe på internet blir mye kjedeligere og frembringer frustrasjon og sinne.. selv når jeg kun kjører VLC, og ingenting annet, så lagger filmene! Modellen jeg har er 1001PXD, den med 250GB lagringsplass og 1gb minne. Regner med det er for lite å gå på når det kommer til minne som er problemet her? Noen som har forslag til hvordan jeg kan utbedre dette problemet på en enkel, grei og forholdsvis rimelig måte? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du har vel strengt tatt kun ett valg da maskinen ikke støtter mer enn 2Gb minne og har bare 1 minneslot. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 her har du en brikke http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574048 Bare til å bytte 1 Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Da var ny minnebrikke bestilt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå