Gå til innhold

Hvordan bli medlem av "The sircle"?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fullført det lange oppdraget man får i begynnelsen av "The Companions". Etter jeg er ferdig med oppdraget får jeg velge hvilket våpen jeg ønsker. Etter det står jeg fast. Det virker nesten som hovedhistorien på "The Companions" har tatt slutt. Alt jeg kan gjøre nå er å spørre diverse medlemmer om små oppdrag. Hadde lyst å bli medlem av "The sircle" ettersom man får noen ekstra krefter jeg ikke skal spoile. Hvordan får jeg det til? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må gjøre disse små oppdragene du nevner. De er en del av The Companions-questen. Etter hvert kan du velge å bli varulv, noe som jeg tror gjør deg til medlem av The Circle.

E: Jeg har fullført 'hovedquesten' i The Companions selv, men er usikker fordi jeg aldri hørte det nevnt særlig spesielt at man nå er medlem av The Circle.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Ifølge Steam er jeg oppe i 141 timer, og jeg regner denne gjennomspillingen som et prøveprosjekt for karakteren jeg virkelig vil spille. Har satt meg som mål å prøve flest mulig oppdrag for å finne ut hvilke jeg liker og ikke liker, med hensyn til karakterbygging. Da dette er det første spillet av denne typen som har fenget meg, har jeg også gjort MANGE feil mht bruk av skillpoints, dette skal også planlegges bedre til neste gang.

Lenke til kommentar

Du kan gå over i ulveform akkurat når du vil (Tab->Magic->Powers), men du vil automatisk gå over i menneskeform etter 2.5 minutter. Du kan få mer tid ved å drepe folk for så å peke på likene og trykke E, da vil du få 30 sekunder ekstra. Du kan ikke velge å gå tilbake i menneskeform, du må vente. Du kan gå over i ulveform en gang hver dag.

Har hørt at det skal finnes en amulett som gir deg mer kontroll over ulveevnen din, men vet ikke helt hvordan det funker.

Forresten, du har skikkelig raskt regenererende stamina som varer leeenge i ulveform, og du kan løpe veldig raskt. Ganske hendig hvis du ikke har mulighet til fast travel og ikke har hest. ;)

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Oh, så du styrer det selv? Jeg satte den delen av oppdraget på vent fordi jeg ikke ville løpe rundt som en bedriten varulv I tide og utide!

Ja, du bestemmer helt selv når du vil bli ulv. Det er absolutt ingen ulemper med det, annet enn at du ikke får bonus av å sove, hva nå enn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...