Windoge Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har akkurat fullført det lange oppdraget man får i begynnelsen av "The Companions". Etter jeg er ferdig med oppdraget får jeg velge hvilket våpen jeg ønsker. Etter det står jeg fast. Det virker nesten som hovedhistorien på "The Companions" har tatt slutt. Alt jeg kan gjøre nå er å spørre diverse medlemmer om små oppdrag. Hadde lyst å bli medlem av "The sircle" ettersom man får noen ekstra krefter jeg ikke skal spoile. Hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Du må gjøre disse små oppdragene du nevner. De er en del av The Companions-questen. Etter hvert kan du velge å bli varulv, noe som jeg tror gjør deg til medlem av The Circle. E: Jeg har fullført 'hovedquesten' i The Companions selv, men er usikker fordi jeg aldri hørte det nevnt særlig spesielt at man nå er medlem av The Circle. Endret 10. desember 2011 av Benny Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Slik jeg har forstått det kan man velge å bli varulv etter man har blitt medlem av The Circle. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke verre enn at du må gjøre noen av disse småoppdragene. Tror jeg gjorde 5 eller 6 før jeg plutselig var medlem av ledelsen til the Companions.. Egentlig ganske skuffende.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hvordan får man achivement for "Returned the Thieves Guild to its former glory"? Er det samme opplegget, bare å gjøre noen sideoppdrag? Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gjør side oppdrag til thifes guild ( 2 personer i kjeller baren) til du får et hovedoppdrag 4 stk totalt tar laang tid 30 til 40 side oppdrag før du er ferdig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Forferdelig tidskrevende spill. :S Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 297 timer på det så ja årets beste etter batman Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Begynner å bli passe lei etter ca 20 timer. Må si meg imponert over dere som er oppi så mange timer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 tiden går fort når man finner et spill som fenger 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, det helt klart. Jeg pinte meg gjennom de siste 3-4 timene av Ghostbusters, selv om det var et helt greit spill, og mens med Skyrim går timene så alt for fort. Rundet 45 timer i går kveld, og og håper for guds skyld på minst 45 timer til før jeg blir ferdig! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 94 timer på Skyrim nå og begynner å bli litt lei.. men fortsatt langt ifra ferdig med min nåværende karakter og jeg har enda ikke laget en female character eller prøvd magi, så er nok oppi 200 timer før jeg legger det vekk. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ifølge Steam er jeg oppe i 141 timer, og jeg regner denne gjennomspillingen som et prøveprosjekt for karakteren jeg virkelig vil spille. Har satt meg som mål å prøve flest mulig oppdrag for å finne ut hvilke jeg liker og ikke liker, med hensyn til karakterbygging. Da dette er det første spillet av denne typen som har fenget meg, har jeg også gjort MANGE feil mht bruk av skillpoints, dette skal også planlegges bedre til neste gang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Å være ulv var egentlig ikke sånn kjempebra. Det fine er at man kan velge å være det når man selv vil. Egentlig ingen ulemper, men man tåler ikke så sinnsykt mye når man først har valgt å bli det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Oh, så du styrer det selv? Jeg satte den delen av oppdraget på vent fordi jeg ikke ville løpe rundt som en bedriten varulv I tide og utide! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Du kan gå over i ulveform akkurat når du vil (Tab->Magic->Powers), men du vil automatisk gå over i menneskeform etter 2.5 minutter. Du kan få mer tid ved å drepe folk for så å peke på likene og trykke E, da vil du få 30 sekunder ekstra. Du kan ikke velge å gå tilbake i menneskeform, du må vente. Du kan gå over i ulveform en gang hver dag. Har hørt at det skal finnes en amulett som gir deg mer kontroll over ulveevnen din, men vet ikke helt hvordan det funker. Forresten, du har skikkelig raskt regenererende stamina som varer leeenge i ulveform, og du kan løpe veldig raskt. Ganske hendig hvis du ikke har mulighet til fast travel og ikke har hest. Endret 12. desember 2011 av Benny Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Oh, så du styrer det selv? Jeg satte den delen av oppdraget på vent fordi jeg ikke ville løpe rundt som en bedriten varulv I tide og utide! Ja, du bestemmer helt selv når du vil bli ulv. Det er absolutt ingen ulemper med det, annet enn at du ikke får bonus av å sove, hva nå enn det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå