Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 la oss starte en historie-tråd. greia funker sånn: jeg skriver en setning og dere fortsetter med å skrive et og et ord. man har bare lov til å poste EN gang hver!! Ikke skriv noe om andre her. Det var en gang en liten gutt som bodde i Oslo.... Dere fortsetter. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 som het jonas22282460 som fikk tråden sin stengt fordi det hadde vært en slik tidligere. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 jeg sa et ord per bruker men men, har det vært en tidligere?? er det sånn at man ikke kan starte en til da?? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er det likestilling at du får bruke 11 ord og vi 1? NEI! Dessuten, så liker vi ikke denne slags tråder. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Er det likestilling at du får bruke 11 ord og vi 1? NEI! Dessuten, så liker vi ikke denne slags tråder. du brukte mer enn et men la oss fortsette så lenge det varer da.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 dette er hva moderatorene kaller "telletråder" det har vert mange slike her i søppel tidligere .. noenav de har blitt ganske lange og morsome .. men de blir stengt så fort en moderatore ser de .. det er liten vits å lage en ny .. hvis ikke du hpåer på utestengelse da .. pass på .. yummy "banner" folk veldig lett .. for de minste tingene Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 ok, denne kan stenges oftopic: Nå er jeg ilsint Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Yup - dette er en telletråd, og slike tråder stenger vi kort og greit. Helst skulle "siste ordet" vært stengt, siden det er mer en chatte-tråd. Men det tør jeg ikke. Har tross alt helsa kjær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg