Gå til innhold

BK: Karlsvogna

Kaksa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980130

• Bildet som du ønsker kritikk på, skal legges inn som vedlegg i posten din. Linking til bilder som ligger på andre host-er er ikke tillatt. Dette gjelder også img tags til bilder som ligger på en annen host.

Flott bilde, men savner kanskje litt mer himmel og litt mindre med lys forgrunn?

Hvis du hadde tatt bilde horisontalt og hatt det snødekte fjellet som forgrunn med Karlsvogna bak/over.

(edit: noe slikt som de andre bildene du har på flickr. Så ikke det før nå)

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene folkens :)

-Kva metode er best for å fjerne støyen som er i himmelen? (På eit av bileta eg tok, blei det nokre horisontale "felt" i himmelen, usikker på kva dei kom av.

Lyset på skogen kjem av at dette er ved eit belyst vann (Skøytebane ved minusgrader), og der er også grunnen for at eg croppa i underkant: Isen var utbrent...

Her er eit av dei andre bileta eg tok den dagen:

6473480385_7b5574562a_z.jpg

Karlsvogna 3 by K.Sund, on Flickr

Er det "dumt" å berre vise tre-toppane på slike stjerne-bilete?

Lenke til kommentar

Eg bruker Topaz Denoise. Det funkar veldig bra, førehandsinnstillingane fungerer, og du tek vare på detaljane (dersom dei ikkje er særs finkorna sand, til dømes). Elles så har photoshop innebygd støyreduksjon. Gimp har sikkert noko liknande om du vil ha noko gratis. Uansett, eg tilrår Topaz som påbyggjingsprogramvare til Photoshop.

Og ja, eg føler det vert litt dumt å berre visa tretoppane. Det kan sjå ut som om trea berre er der ved ei feiltaking. Her òg saknar eg meir under trea...eller i alle fall få med heile trestammen.

Endret av kjikvadrat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...