AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 BF3 problemer.. Jeg blir kastet ut av BF3 veldig ofte med beskjeden: Game disconnected: your connection to the server timed out. Noen som vet hvordan kan jeg fikse det? Jeg har en ny PC og kjører OS og BF3 fra SSD-disk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du bør sjekke hvor stabil internettlinjen din er. Start et CMD-vindu og skriv ping www.uio.no -t <enter> Ellers kan det være problem med porter. Har du aktivert UPNP i router og Windows? Hvilken router og modem har du? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Du bør sjekke hvor stabil internettlinjen din er. Start et CMD-vindu og skriv ping www.uio.no -t <enter> Ellers kan det være problem med porter. Har du aktivert UPNP i router og Windows? Hvilken router og modem har du? Ping ligger på 33-35ms. Det er vel ganske normalt, eller? Vet ikke hvordan jeg aktiverer UPNP, men jeg skal prøve. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Er det her jeg aktiverer UPNP i Win 7? Control Panel\Network and Internet\Network and Sharing Center\Advanced sharing settings Turn on network discovery? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Er det bare å velge "Turn on network discovery" i Public? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Network discovery er UPNP ja. Når det gjelder ping så er 35ms ok. Det viktigste er at den er rimelig stabil og at du ikke får tapte pakker. Endret 10. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Network discovery er UPNP ja. Når det gjelder ping så er 35ms ok. Det viktigste er at den er rimelig stabil og at du ikke får tapte pakker. Pokker, ble sparket ut og fikk samme feilmeldingen Jeg sjekket routeren også og der var UPnP også aktivert. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Får nesten aldri fullføre et helt spill før alt fryser i BF3 Nå fikk jeg denne feilmeldingen: Game disconnected: something went wrong. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjører du kabel eller trådløst? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvordan er oppsettet på nettverket ditt? Hvilken nettleverandør? routermodem - router? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Kjører du kabel eller trådløst? Kablet Hvordan er oppsettet på nettverket ditt? Hvilken nettleverandør? routermodem - router? Nextgentel 5Mb - THOMSON ST546 - SpeedTouch Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) For å sjekke at du virkelig har åpne porter og fungerende UPNP, så råder jeg deg til å laste ned utorrent og bruke porttesteren i programmet. Endret 10. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 For å sjekke at du virkelig har åpne porter og fungerende UPNP, så råder jeg deg til å laste ned utorrent og bruke porttesteren i programmet. Takk for tipset Hvor finner jeg porttesteren? Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Slå heller av UPNP i både Windows og routeren. Sjekk ut linken under,der anbefaler de blant annet å ha UPNP av. http://hazelfreshlive.blogspot.com/2011/11/solved-bf3-game-got-disconnected-port.html Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk for tipset Hvor finner jeg porttesteren? Options, setup guide. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Måtte skru av UPNP i routeren (789iVN), hadde akkurat samme problem som deg. Etter UPNP ble deaktivert så har BF3 fungert som en drøm Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Takk for tipset Hvor finner jeg porttesteren? Options, setup guide. Ok, takk.. Current port skal den settes til noe spesielt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ok, takk.. Current port skal den settes til noe spesielt? Nei, den behøver egentlig ikke det. Du får da testet om det er mulig å åpne port med UPNP med ditt oppsett. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Måtte skru av UPNP i routeren (789iVN), hadde akkurat samme problem som deg. Etter UPNP ble deaktivert så har BF3 fungert som en drøm Ja, etter å ha deaktivert UPnP i routeren så har jeg kun opplevd å bli sparket ut av server en gang. Så nå fungerer det veldig bra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg får denne type feilmeldinger selvom jeg har tatt av UpnP, makan. Har falt ut over 200 ganger siden lansering så jeg har nå 43% quits pga det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå