Left Blank Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Bare en liten kort request om å fjerne hva enn er i den tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607105 Kommer ikke inn i det hele tatt. Jeg lager tråden her siden denne kan bare slettes etter det er borte. Edit: På siste side. Endret 10. desember 2011 av b3ta 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Håper ikke moderatorene har tatt helga. Dette haster veldig! Nå begynner mørket å sette inn og foreldrene er snart i seng. Hadde virkelig gledet meg til denne kvelden! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fikk samme i 4chantråden. ingenting å strezze over ass Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Håper ikke moderatorene har tatt helga. Dette haster veldig! Nå begynner mørket å sette inn og foreldrene er snart i seng. Hadde virkelig gledet meg til denne kvelden! haha, Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har fått det samme siden i går. I SnowDog humortråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå