userfamily Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har leita lenge lenge..lenge.. litt lengre.. etter noe eg kan filme i spill me, men mesteparten e bare crap, d får pc'n te å krasje eller så går d for fort... leiter etter en som virkelig kan brukes... takker for alt kan maile meg eller adde meg te msn [email protected] Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har et bra program, husker ikke hva det heter, ligger på denne månedens PCGW DVD! Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Fraps skal fungere ganske bra til det formålet har jeg hørt. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 jeg bruker også fraps. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 har leita lenge lenge..lenge.. litt lengre.. etter noe eg kan filme i spill me, men mesteparten e bare crap, d får pc'n te å krasje eller så går d for fort... leiter etter en som virkelig kan brukes... takker for alt kan maile meg eller adde meg te msn [email protected] kan du formulere spørsmålet ditt bedre? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 har leita lenge lenge..lenge.. litt lengre.. etter noe eg kan filme i spill me, men mesteparten e bare crap, d får pc'n te å krasje eller så går d for fort... leiter etter en som virkelig kan brukes... takker for alt kan maile meg eller adde meg te msn [email protected] kan du formulere spørsmålet ditt bedre? uhh, syntes det nå var nå bra formulert syntes nå jeg.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har leita lenge lenge..lenge.. litt lengre.. etter noe eg kan filme i spill me, men mesteparten e bare crap, d får pc'n te å krasje eller så går d for fort... leiter etter en som virkelig kan brukes... takker for alt kan maile meg eller adde meg te msn [email protected] kan du formulere spørsmålet ditt bedre? uhh, syntes det nå var nå bra formulert syntes nå jeg.. Jeg også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå