manicake Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg leter etter en nettbutikk som er veldig lik superkul.no. Jeg var der inne for en måned siden og fant et par sko som hadde vært perfekt for ei venninne i julegave, men nå har jeg selvfølgelig glemt hvilken nettside det var. Noen som har noen tips? Er temmelig sikker på at de selger sko, klær, piercinger og litt sånn diverse der. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Du er klar over at du har en internett logg ? du kan jo sjekke der , søk etter ord som Sko , Shoes , osv i loggen. Lenke til kommentar
manicake Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Du er klar over at du har en internett logg ? du kan jo sjekke der , søk etter ord som Sko , Shoes , osv i loggen. Jeg er ikke dum, men ellers takk. Har vært inne på denne nettsiden kun en gang og det var på en annen pc. 1 Lenke til kommentar
Lexo Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg leter etter en nettbutikk som er veldig lik superkul.no. Jeg var der inne for en måned siden og fant et par sko som hadde vært perfekt for ei venninne i julegave, men nå har jeg selvfølgelig glemt hvilken nettside det var. Noen som har noen tips? Er temmelig sikker på at de selger sko, klær, piercinger og litt sånn diverse der. Alle tips mottas med takk! Kan det være www.beltespenner.no? mener å huske at den er ganske lik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå