Populært innlegg Bruker-146784 Skrevet 10. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2011 http://www.dagbladet.no/2011/12/10/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/19349721/ Har en ting å si: 10 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dette... må jo bety at alle som spiller dataspill... Er massemordere! Hørte også at han liker å gå med Lacoste genser. Da må alle som går med Lacoste klær være slik også!? Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det kan godt hende han brukte spillene til aa psyke seg opp paa sin egen maate, og i den forstand har spillmediet hjulpet han i aa gjore det han gjorde. Ikke forkast alt, kanskje spillmediet har vaert en av de faktorene han har brukt. Vi maa kunne se paa dette fra en vinkel av nysgjerrighet, uten at man gir skylden til spillmediet, for det forstaar vi alle naa er for dumt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Vi ja. Det er værre med massene som ikke er like opplyste på emnet som oss som tross alt jevnt over sikkert er litt mer intresserte i det enn dem. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 folk sitter da også på Facebook i over 7 timer, eller ser TV til langt over 7 timer. hva har det og si om man spiller i over 7 timer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette... må jo bety at alle som spiller dataspill... Er massemordere! Hørte også at han liker å gå med Lacoste genser. Da må alle som går med Lacoste klær være slik også!? Tror dere at man blir massemorder av å bruke parfyme fra Lacoste da? Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Spiller heller spill en å glane på tv serier For meg er det mere givende og ikke helt passiv underholdning Endret 11. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Faen... Både jeg og kona spilte WoW tidligere... Nå frykter jeg for mine barns fremtid sammen med oss terroristene... Hvordan skal dette ende?!?! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne artikkelen var ikke like ensidig negativ som de fleste har vært tidligere, hvertfall. Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 "«World of Warcraft» • Internettbasert rollespill der spilleren lager en figur som gjennom spillet får oppdrag, går i krig og utfører raids alene eller sammen med andre spillere online. " Tror nesten jeg må fornye subscription slik at jeg kan raide litt alene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis man blir en massemorder av å spille dataspill ville jeg holdt et svært nervøst øye med hun her. http://youtu.be/qgihopJyXkI 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 For gudsskyld ikke ha en PC med flere skjermer, neida. 4 laptops er billigere... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du en PC med fire skjermer kan du bare spillet ett spill om gangen. Bedre å spille fire spill på en gang, selv om alle er Farmville. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du en PC med fire skjermer kan du bare spillet ett spill om gangen. Bedre å spille fire spill på en gang, selv om alle er Farmville. Viss du har fire skjermer, så kan du opne et nettleser vindu per skjerm. Gå innpå 123spill.no og finne 4 forskjellige spill der, og spille alle samtidigt! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Haha, tror ikke det. Jeg har TVen på i bakgrunnen. Det er nok multitasking for meg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Spilling har ingen påvirkning på å bli en massemorder. Hvis man ikke har seriøse mentale problemer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/12/10/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/19349721/ Rart Korea ikke opplever massemord i stor skala med så mye folk spiller (både organisert og uorganiser) der. Det som er ganske irriterende ved alle saker som tar opp teknologi er at de som uttaler seg mest har også gjerne ganske lite grunnlag og heller en agenda å fremme. Bare se på SOPA-sendingene, der blir det likestilt at om du laster ned en låt, så kunne du like gjerne gått og tatt livet av artisten. Det jeg også savner er hvilken vei pilene peker. Greit, noen WoW-spillere er veldig isolert og asosial, men hva kom først? Begynte de med WoW fordi de var ukomfertable, eller begynte de med WoW og ble isolert? etc etc Endret 17. desember 2011 av chokke Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg ser ikke bort fra at spill med et tildels voldelig innhold (CoD, osv.) kan ha en innvirkning, men da kun på personer med en allerede eksisterende psykose. Disse personene ville nok ha bikket over en viss grense før eller siden, det dataspill gjør, om det gjør noe i det hele tatt, må være å kanskje framskyve dette "bristepunktet". Om du ser bort fra selve individene som skades, så har det ikke noe å si om en person skyter 5 personer i dag eller om han gjør det om 5 år. Konsekvensene blir de samme. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 7 timer hver dag er jo barnemat for gamere. Jeg spiller 10 til 13 hver dag, gjør det meg mer massemorder en han du vet? Ehhh nei.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 7 timer hver dag er jo barnemat for gamere. Jeg spiller 10 til 13 hver dag, gjør det meg mer massemorder en han du vet? Ehhh nei.. Massemorder, nei. Asosial, definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå