MartyRot Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) På tirsdag ble PC versjonen av Battlefield 3 oppdatert med en ny patch. Denne patchen var på ca 3,2 GB. Før denne patchen har jeg kjørt spillet på High uten noen problemer, opplevde litt lagg når jeg kjørte på Ultra. Etter denne patchen lagger spillet uansett, uansett server. Har ikke testet en spiller delen. Jeg har prøvd å satt grafikken på lav, og likevel så lagger spillet. Har søkt rundt på nettet, men har ikke funnet andre som har samme problem. Er det noen her som kan hjelpe meg, eller som har noe samme problem etter denne patchen. PC-en min: Prosessor: Intel® Core™ i7 CPU 870 @ 2.93GHz RAM: 8GB DDR3 Operativsystem: Microsoft Windows 7 Enterprise Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit Skjermkort: GeForce GTX 560 Ti Lydkort: NVIDIA High Definition Audio Ser på www.systemrequirementslab.com at Recommended kravet har gått opp fra GTX 560 til GTX 570... iritterende at når jeg kjøpte spillet var kravene rett, mens nå ble skjermkortet plutselig utdatert. Spillet burde uansett ikke lagge så mye... Endret 10. desember 2011 av MartyRot Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du oppdatert alle drivere? Har kommet en del nye skjermkortdrivere til GF etter release. Du kan også vurdere å kjøpe et 560ti kort til å kjøre SLI. Men ja spillet skal ikke lagge så mye uansett. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 mitt 560ti kjører helt glatt på medium hvertfall (1920x1080), så ville vurdert å prøve med nye drivere som er nevnt om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå