Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alienware M14X, skjermen er svart

Anbefalte innlegg

Ok

Min nye alienware har fått et problem. Når jeg starter laptopen er skjermen svart, etter noen sek kommer det 7 signaler (pippe lyder). Kan det være minne som har blitt ødelagt etter Battlefield 3 spilling.

Dette er garamti sak og håper at Dell svarer på meldinen min. Har kontaktet dem 3 ganger i denne uken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det i det hele tatt "NOE" preboot eller BIOS/CMOS Setup post info på skjermen når den slås på.

PS! Prøv å ta av batteri for å ekskludere eventuell standby/hibernate modus.

Dvs. er skjemen svart fra du slår den på (fra kaldstart), eller er den svart etter windows loading.

Om skjermen er "svart/blank" hele tiden ( fra kaldstart) er det en eller annen defekt med LCD/skjermkort etc og du må reklamere.

Om tilfelle nr2 kan det være windows driver issue.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

LCD er svart under hele oppstart. Jeg kommer ikke inn i BIOS osv. Tviler på om det er Microsoft driver problem eller "bad Windows update".

Jeg må nok masse på Dell sin support- team og sende den til dem og få en ny.Laptopen er bare en måned gammel,

Lenke til kommentar

Hej, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din Alienware. Om du fortfarande inte kommit fram till vår support kan du sända mig ett e-mail med ditt telefonnummer och service tag så ber jag dem ringa er för en felsökning. Min mailadress är:

[email protected]

Med vänliga hälsningar,

Emma Croona

EMEA Social Media Outreach Professional

Dell | Social Media & Communities Professional

Twitter @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...