nitr1181 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Er det noen der ute som kan hjelpe meg med følgende: Kjøpte en HTC Wildfire S på nettet (norsk butikk, Pixmania) Det viser seg desverre at telefonen ikke har forhånsinstallert norsk språk. Har jeg kjøpt "katta i sekken" eller finnest det gode løsninger. Siden dette var ment som en julegave begynner jeg å få litt hastverk Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Er det noen der ute som kan hjelpe meg med følgende: Kjøpte en HTC Wildfire S på nettet (norsk butikk, Pixmania) Det viser seg desverre at telefonen ikke har forhånsinstallert norsk språk. Har jeg kjøpt "katta i sekken" eller finnest det gode løsninger. Siden dette var ment som en julegave begynner jeg å få litt hastverk Jeg har mobilen og du kan velge mellom mange språk norsk også Eller last ned Swiftkey x Lenke til kommentar
nitr1181 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Er det noen der ute som kan hjelpe meg med følgende: Kjøpte en HTC Wildfire S på nettet (norsk butikk, Pixmania) Det viser seg desverre at telefonen ikke har forhånsinstallert norsk språk. Har jeg kjøpt "katta i sekken" eller finnest det gode løsninger. Siden dette var ment som en julegave begynner jeg å få litt hastverk Jeg har mobilen og du kan velge mellom mange språk norsk også Eller last ned Swiftkey x Lenke til kommentar
nitr1181 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Desverre er det ikke så enkelt. Følgende språk er forhåndsinstillt:Deutch, English, Espanol, Francais, Nederlands, Portogues. Det var det hele. Engelsk kan til nød gå, men for en 10 åring blir det nok litt problematisk. Sannsynligvis må jeg innstallere en eller annen språkpakke, men etter timevis søkning på nettet har jeg ikke funnet noe ennå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke kommet noen oppdatering til den da? Lenke til kommentar
nitr1181 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Nei, har setrt etter en ROM oppdatering på HTC sine sider, men det er ikke kommet noe Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kanskje du kan gå inn på android market. Søke etter morelocales det tror jeg vil gi deg flere språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå