robert1337 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Siden jeg er veldig dårlig til å forklare tok jeg fram paint kunnskapene. Håper noen skjønner tegninga å gidder å forklare meg hvordan jeg skal koble dette. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er disse subene dobbel 4ohm? I så fall så kan du bare koble alle plussene til pluss på forsterker, og alle minus til minus på forsterker.... Det er foresten ikke noe som heter åpen kasse, men jeg tipper du mener bassreflekskasse, og da håper jeg dette er en kasse som er laget for nettopp disse elementene da det er viktig at bassreflekskasser er tunet til elementene som skal sitte der.... Spes i dette tilfelle når du skal bruke noen middelmådige suber, da kan det fort låte skikkelig ræva Lenke til kommentar
robert1337 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 på spolene sto det dual 4 ohm 400 watt rms 800 watt peak Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja, da har du dobbel 4ohm spoler på hvert element, så da er det bare å koble slik jeg skrev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå