randome Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hei! Bruker onboard bluetooth på mitt Asus P8Z68 Deluxe. Jeg installerte drivern først og da dukket det opp: "Bluetooth Radios" i Device manager og ett bluetooth icon i systemfeltet. problemet mitt var da at MotionJoy ikke fant bluetooth adaptern, så jeg avinstallerte BT drivern. Etter mye avinstallering og installering fikk jeg omsider MotionJoy til og finne adapter. problemet nå er at analoge spakene på min PS3 kontroller ikke funker over bluetooth, kun fysiske digitale knapper funker... og nå Vises verken Bluetooth i Device manager eller i systemfeltet. kommer meg heller ikke inn på menyen hvor jeg eks. Add A device etc.. Hvordan resetter jeg alt som har med Bluetooth adaptern å gjøre? ( kan jo heller ikke Disable eller Uninstall da jeg ikke finner den i Device manager...) VIl helst unngå og reinstallere Windows kun for en BT driver W7 ultimate 64bit btw. Takker Endret 10. desember 2011 av randome Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Start - søk - RSTRUI.EXE - åpne/kjør rstrui.exe Så tilbakestiller du bare til et restore point (dato/klokkeslett) du velger . F.eks til føre installering av ASUS BT software/drivere. Så kan du begynne pånytt. Lenke til kommentar
randome Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Har allerede prøvd det, men det står ingenting om bluetooth der (Asus BT, Atheros BT etc), jeg tok bare det tidligste punktet. Men burde det ikke vises i Device manager engang? Med clean install av Windows står den som Unidentified Device. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er jo helt riktig. Unidentified = no driver installed. Om dette BT adapteret til asus skaper problemer for deg med andre ting - ville jeg bare latt være å benytte det. Som unitentified device - i device manager - kan du enkelt bare disable enheten i device manager. Lenke til kommentar
randome Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Har aldri hatt problemer med det før. og det går ikke an og disable den nå fordi den ikke vises i Device manager Endret 10. desember 2011 av randome Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du kan disable ASUS Bluetooth controller i CMOS Settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå