Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Heisann, jeg leter etter en kameraveske til et Nikon D5100 kamera. Helst med plass til et objektiv på kamera(?), og ett til. Finner ikke noe særlig ved googling på temaet, og jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter i en kameraveske. Skal være en julegave til en kompis, så maks 500 kroner. De jeg har sett på er denne, men den har vel ikke plass til ekstra objektiv? Ellerså er det denne, men tror den er litt for stor. Skal være enkel å ha med på turer. Endret 10. desember 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Clas ohlson har et par fine vesker/bager, eller så anbefaler jeg deg og stikke innom en fotobutikk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Clas ohlson har et par fine vesker/bager, eller så anbefaler jeg deg og stikke innom en fotobutikk. Jeg har kjøpt en Tamrac Velocity 6x fra Clas Ohlson - tror den er akkurat et nummer for lite. Det samme gjelder Express 5; Tror Express 6 er modellen som passer. Du kan jo alltids titte litt på CamBags sidene og se om du finner noe som passer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå