jonashaarr Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg skal kjøpe meg GTX 590, men finner ikke den jeg vil ha. Jeg har tenkt å kjøpe en EVGA 590 classified, men finner det ikke noe sted. Kan noen hjelpe meg med å finne det ett sted på nettet som er norsk, og om det ikke finnest så lurer jeg på om jeg skal satse på ASUS, Gainward eller Gigabyte? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg skal kjøpe meg GTX 590, men finner ikke den jeg vil ha. Jeg har tenkt å kjøpe en EVGA 590 classified, men finner det ikke noe sted. Kan noen hjelpe meg med å finne det ett sted på nettet som er norsk, og om det ikke finnest så lurer jeg på om jeg skal satse på ASUS, Gainward eller Gigabyte? Hva består PCen din av? GTX590 er ikke noe bra kort med tanke på pris-ytelse, med mindre du har sinnsyke krav til oppløsning og FPS så er det lite forskjell mellom et 590 og en 580. GTX590 er egentlig to 580gpuer i samme kort, men det kan på ingen måte måle seg med TO GTX580 i SLI, bare så du vet det. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 i tillegg har GTX 590 2 tonn med blant annet driverproblemer Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Endret 10. desember 2011 av jonashaarr Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H60 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? asus er et godt valg, men det er ikke forskjell, de bruker vel alle stock kjøler kan likevel anbefale å vente på AMD 7970 som kommer i januar, de kommer til å måle seg i ytelse med GTX 590/AMD 6990.. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Kjøp heller ett til 6950 hvis du trenger det så mye. 1 Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Takk for hjelpen! da blir det 7970 på meg! Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Så prosessoren min kommer til å kolapse om jeg kjører ett dual GPU skjermkort? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Så prosessoren min kommer til å kolapse om jeg kjører ett dual GPU skjermkort? nei, men prosessoren er ikke sterk nok til å "følge med", da er det prosessoren som stopper deg fra å få bedre ytelse. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 kan likevel anbefale å vente på AMD 7970 som kommer i januar, de kommer til å måle seg i ytelse med GTX 590/AMD 6990.. Kilde? Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Så prosessoren min kommer til å kolapse om jeg kjører ett dual GPU skjermkort? nei, men prosessoren er ikke sterk nok til å "følge med", da er det prosessoren som stopper deg fra å få bedre ytelse. Kommer jeg ikke til å få noen forskjell fra min 6950? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) kan likevel anbefale å vente på AMD 7970 som kommer i januar, de kommer til å måle seg i ytelse med GTX 590/AMD 6990.. Kilde? jada jada, det er rykter her, her og her er eksempler... Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Så prosessoren min kommer til å kolapse om jeg kjører ett dual GPU skjermkort? nei, men prosessoren er ikke sterk nok til å "følge med", da er det prosessoren som stopper deg fra å få bedre ytelse. Kommer jeg ikke til å få noen forskjell fra min 6950? joda, du får bedre ytelse hvis du går opp fra AMD 6950 Endret 10. desember 2011 av olestokk Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) jada jada, det er rykter her, her og her er eksempler... Ser ingen seriøse tester der i det hele tatt jeg? "Hassan you are an idiot to even call that "leaked" because it takes 3 mouse clicks to see that it was made up by some forum member. " Endret 10. desember 2011 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Cabinet: Cooler Master HAF X Big Tower Dark CPU: Intel® Core™ i7-950 Processor CPU cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL8 Screen card: Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 HDD: Western Digital AV-GP 1TB Power supply: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W PSU Grunnen til så kraftig strømforsyning er att etter hvert skal jeg ha 590 sli. Det er ikke tvil om jeg skal ha 590 eller ikke. eg skal kjøpe den, men spørsmålet er hvilken produsent? Hvorfor i alle dager skal du ha 590 SLI? Du har allerede et kurant nok kort for dagens spill, å kjøpe noe som koster tre ganger så mye, så får du på INGEN måte tredobbel ytelse. Du vil få liten eller absolutt ingen ytelsesøkning med to 590 med det oppsettet der, du kommer til å bli flaskehalset av CPUen din. Om du skal vil ha mest mulig ut av 590 SLI må du nok gå for Intel® Core i7-3960X eller noe i den duren. On-topic: Skal du ha et GTX590 så gå for det billigste, veldig liten forskjell på de. Så prosessoren min kommer til å kolapse om jeg kjører ett dual GPU skjermkort? nei, men prosessoren er ikke sterk nok til å "følge med", da er det prosessoren som stopper deg fra å få bedre ytelse. Kommer jeg ikke til å få noen forskjell fra min 6950? Jo, det blir en forskjell fra 6950 til GTX590 (i FPS, ihvertfall. Grafikkmessig tviler jeg), men om du skal ha TO GTX590 kommer du mest trolig ikke til å merke noen ting fra ET GTX590 jada jada, det er rykter her, her og her er eksempler... Ser ingen seriøse tester der i det hele tatt jeg? "Hassan you are an idiot to even call that "leaked" because it takes 3 mouse clicks to see that it was made up by some forum member. " Seriøse tester? Hvordan kan du forvente å få TESTER av et grafikkort som engang ikke er gitt ut? Endret 10. desember 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå