DiscoTerje Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Dette er sikkert et rimelig dumt spørsmål(lol) Men må betale en deposit for et hotel jeg har bestillt i Thailand. Dette er det jeg fikk: from bank to bank bank kasikorn bank branch jun ceylon patong phuket SWIFT KASITHBK name xxxx xxxx xxxxx kto.no. 532-2-01753-9 Så når jeg skal betale med nettbank nå, hva blir egentlig kontonr? Slik at jeg bare kan skrive inn i nettbanken og sende.. Eller må jeg dra i banken og sende derfra? Går ut i fra at "kto.no. 532-2-01753-9" er et kontonr eller noe i den duren... : P Takker for svar/hjelp! Endret 10. desember 2011 av noobie2k Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Eh - ikke betal. Hvilket hotel krever at du betaler med bankoverføring? Tar dem ikke VISA eller kredittkort, bør du ikke ta dem seriøst. Lenke til kommentar
DiscoTerje Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hehe: P Har fått det anbefalt av endel turister men det er i allefall http://www.baithong.com/residences.html Dem som anbefalte det hadde i allefall ingen problemer:) Endret 10. desember 2011 av noobie2k Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 OK. Du velger "betaling til utland" i nettbanken din. Der skal du få opp IBAN/BIC og SWIFT som bokser du fyller ut. Det skal være rimelig plankekjøring, men du kan ikke gå inn som om du betaler en vanlig regning. Lenke til kommentar
DiscoTerje Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Aha, stor takk til deg! men kommer meg ikke sålangt da jeg bruker neteller og noen kredittkort som faktisk ikke har den tjenesten.. Er vel bare en ting å gjøre da og det er å overføre fra neteller til min norske bankkonto også sende videre derfra, men det vil jo ta sin tid^^ Men tusen takk! Endret 10. desember 2011 av noobie2k Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg ville styrt unna både Patong og selskaper som skal ha penger overført slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå