martin_hov_93 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Har problemer med å clocke min amd athlon ii x4 640 prossesor, har prøvd en god stund nå men med en gang jeg prøver og clocke den litt står det at cpu'en er 70 grader :S, den blir ikke noe spesielt varmere når jeg spiller, men det hakker noe vanvittig. Har prøvd og søke på youtube og google om clocking av amd athlon ii x4 640 og jeg har sett folk som har clocket den til 3,9 uten noe problem. Har du en link til en side om clocking av den amd prossesoren eller tips så kunne jeg ha trengt det . Specs: Hovedkort: Gigabyte 990fxa-ud3 Skjermkort: Zotac gtx 560 Ram: Corsair vegeance 8 gig 1600 mhz Prossesor: amd athlon ii x4 640 Strømforsyning: corsair cx 600 watt Vannkjøling: Corsair h60 Endret 10. desember 2011 av martin_hov_93 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Høres nå heller ut som om du har en feilmontering av kjøleren. Du bør ligge under 50°C med slik kjøling på en slik prosessor. Sjekk om alt av kabler er plugget inn først før du eventuelt sjekker om den er festet godt. Lenke til kommentar
martin_hov_93 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Kan prøve og sjekke om den er feil montert men har allerede prøvd og ta den av men det er mulig jeg har hatt på for mye kjølepasta ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå